Poniedziałki z Miyo Mini Drops 151 Night Blue

Witam Was serdecznie w poniedziałek, tradycyjnie juz zapraszam na kolejna recenzje Miyo Mini Drops. Dzisiaj granat z perłową.
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 151 Night Blue

Nigdy nie przypuszczałam, że tak dobrze będę sie czuła w takim kolorze. Numer 151 to perłowy granat, na zdjęciach u mnie tego nie widać, ale zostają ślady po pędzelku na lakierze wiec trzeba uważać przy malowaniu. Do pełnego krycia wystarcza dwie średnie warstwy, schnie w miarę szybko. Buteleczka malutka i zgrabniutka o pojemności 7ml, pędzelek mały i wąski ale wygodny. Ze zmywaniem nie miałam większych problemów, nie farbuje płytki ani skórek. Coraz mniej słońca za oknem co wiąże sie z gorszymi zdjęciami :(Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Poniedziałki z Miyo Mini Drops 151 Night Blue
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 151 Night Blue
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 151 Night Blue
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 151 Night Blue
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 151 Night Blue

27 komentarzy:

  1. Jest cudny, mam go na liście lakierów do kupienia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest cudowny, uwielbiam takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie kolorek fantastyczny :) na pewno go kupię bo takiego nie mam w swojej kolekcji :) niestety u mnie ciężko upolować lakiery MIYO :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ich tyle ze nie szukam juz nowych :)

      Usuń
  4. piękny kolor, nawet to perłowe wykończenie nie jest zbyt nachalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy i głęboki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam granat, pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba kolor nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez kiedyś takich nie lubiłam :) ale czasem sie gust zmienia

      Usuń
  9. uwielbiam takie klimaty :D)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous blue shimmer! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest i bardzo podobny do Wibo, który mam z letniej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier jest cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  13. nie do końca perła, podoba mi się to wykończenie i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę, nie spodziewałam się że perła mnie urzeknie, a jednak :)
    Kolor jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny, jak nocne niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie kolory zawsze kradną moje serce! ;) Niesamowity!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger