Golden Rose Color Expert 22 i Life 09

Witam, u mnie dzis strasznie brzydka, deszczowa pogoda. Na poprawę nastroju chciałam Wam dzis pokazać jeden z wielu kolorów z serii Color Expert od Golden Rose.

Golden Rose Color Expert 22 i Life 09

Na moim instagramie bardzo sie Wam spodobało to mani. Lakiery Color Expert sa dobrze znane i lubiane w blogosferze. Numer 22 dostałam od koleżanki, jest to piękny koralowy odcień. Maluje sie nim przyjemnie szczególnie, ze ma szeroki pędzelek tak jak z serii Rich Color. Emalia kryje po dwóch cieńszych warstwach, wysycha w przyzwoitym tempie. Nie nie wiem czemu mam tak mało tych lakierów, uwielbiam je za kolorowe nakrętki, dzieki temu nie mam problemu w szukaniu buteleczki w szufladzie hehe. Jak to ja urozmaiciłam mani topem Life 09. Całosc pokryłam wysuszaczem z Revlon. Jak sie Wam podoba? Lubicie te lakiery z GR? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Golden Rose Color Expert 22 i Life 09
Golden Rose Color Expert 22 i Life 09
Golden Rose Color Expert 22 i Life 09
Golden Rose Color Expert 22 i Life 09
Golden Rose Color Expert 22 i Life 09
Golden Rose Color Expert 22 i Life 09

31 komentarzy:

  1. przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny :) I uwielbiam te ich pędzelki.
    U mnie na paznokciach tez Color Expert :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor mi się podoba, ale takie odcienie na moich paznokciach wyglądają kiepsko:/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, letni kolorek :) także pokochałam GR CE, mają prześwietne kolorki, super się nakładają, szybko schną, no i cena niska :) na dodoatek nadają się do stempli, czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest kolor tego CE :) Lubię tą serię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely peach color, I have this nail polish too :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolorek, taki na przekór aurze za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc kolor w buteleczce nie powala, ale na paznokciach prezentuje się cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie z tym topem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, kusi mnie ta seria z Golden Rose :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolorek GR, uwielbiam ich lakierki, takie jak i również matowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matowych jeszcze nie testowałam :)

      Usuń
  12. ładnie razem wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolorek :) Topper też, chociaż jakoś nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny kolor, a toper jak zwykle u Ciebie, rewelcyjnie dobrany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten GR; ładny jest i z topem wygląda jeszcze ładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładniutki, z topem też fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej serii nie miałam okazji używać, ale odcień wpadł mi w oko. Latem z przyjemnością bym po niego sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie koralowe odcienie ;)) sama teraz poluję na serię matową :))

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten kolorek, i jego sfotografowanie nie nalezy do najlatwiejszych, Jest niesamowity. Bardzo przyjemny koralek ;) a połaczenie z tym topem, niesamowite!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger