Wibo 1 Coat Manicure nr 18

Witam, Wibo nadal króluje na blogach z nowościami. U mnie dzis jednowarstwowy lakier do paznokci w kolorze jasnego beżu.
Wibo 1 Coat Manicure nr 18

Wzięłam go do koszyka bo chciałam sprawdzić czy tak jasny kolor jest w stanie pokryć paznokcie jedna warstwa. W zasadzie jak byśmy dały jedna grubsza to osiągniemy żądany efekt, ja jednak wole malować mimo wszystko dwie cieńsze warstwy. Na zdjęciach mam dwie cienkie wastwy lakieru ale i tak jestem zadowolona bo krycie jak na taki jasny kolor jest rewelacyjne. Na taki jasny beż aż sie prosi jakiś wzorek albo top, pomalowałam sobie nawet Glam Rockiem z Wibo ale nie do końca podobał mi sie efekt końcowy. Buteleczka prostokątna o pojemności 8,5ml pędzelek wąski, nakretka o dziwo dobrze leży w dloni. Do kupienia  w Rossmannie. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znac w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Wibo 1 Coat Manicure nr 18
Wibo 1 Coat Manicure nr 18
Wibo 1 Coat Manicure nr 18

29 komentarzy:

  1. Fajny, neutralny kolor :)
    Jak na nudziaka dwie warstwy to bardzo dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie wiec nie żałuje zakupy ^^

      Usuń
  2. Miałam go kupić, ale ostatecznie odłożyłam na półkę. Chyba wrócę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak niepozornie wygląda w butelce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz racje, az sie prosi o wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubie takie kolory ale zawiodłam sie na wibo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie chodzi o akcje z ambasadorkami?

      Usuń
  6. ładny :) mam ze starej serii wibo nude podobny kolor.. a może nawet i taki sam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy nudziak, trochę żółtych tonów ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszeczkę :) gdzie bylas jak cie nie bylo :)

      Usuń
  8. trochę dziwny ten kolorek, mi średnio się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krycie zdecydowanie na plus, jednak sam odcień nie podbił mojego serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam różowy z tej serii i faktycznie jedna warstwa wystarczyła i fajnie sprawdził się tez do stempli

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne , naturalne.. super;]

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny, elegancki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, świetnie wyglada, ładniutki! Ja tez zawsze wole 2, zamiast jednej. :)
    Buziaaaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest świetny, mam identyczny z serii Leather Nail, ale jednak w takim klasycznym wykończeniu wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zupełnie nie mój kolor ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem ciekawa tego jednowarstwowego krycia lakierów z tej serii, jakoś nie dowierzam ;) Ale nawet gdyby dobrze kryły po jednej, to i tak z przyzwyczajenia dołożyłabym drugą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że przy 'nie-grubszej' warstwie obietnica nie jest spełniona, ale wzorek chętnie bym jakiś na nim zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger