Poniedziałki z Miyo podsumowanie

Witam, dziś zapraszam Was na drugie podsumowanie współpracy z Miyo. 

miyo mini drops
Po tygodniu nie obecności wracam z podsumowaniem kolekcji wiosna-lato Miyo Mini Drops. Mamy juz jesien a ja kończę kolekcje wiosenna, ahh jak ten czas leci... Zapraszam do oglądania zdjec, pod każdym z nich link do postu. Koniecznie dajcie znać, który podoba sie Wam najbardziej. To nie koniec poniedziałków z Miyo, mam w swojej kolekcji drugie tyle tych lakierów, które osobiście kupiłam :)


Fakt iż dostałam lakier w ramach współpracy nie wpłynął na moja opinie.

16 komentarzy:

  1. te ze szklanym połyskiem są mega <3 gratuluję wytrwałości w coponiedziałkowym testowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutkie są, a z kolorów, które pokazałaś, chyba najbardziej mięta do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże <3 piękne i pastele i te mocniejsze :D piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. parę kolorków mam :) pokochałam lakiery MIYO <3

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne lakiery :D ja zaczynam swoją przygodę z Miyo :D Malibu natomiast uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ich poszukać, piękne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory mają te lakiery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie kolory mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. Biały i niebieski chętnie bym widziała u siebie ;) inne kolorki też całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie większość kolorów jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger