Poniedziałki z Miyo Mini Drops 169 Cosmic Pink Dust

Witam, po woli wracaja poniedziałki z Miyo :) dzis zapraszam na delikatny róż. Zapraszam na recenzje.
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 169 Cosmic Pink Dust

Cosmic Pink Dust to średni rozbielony róż z drobny schimmerem. Lakier prezentuje sie przyjemnie chociaż drażni mnie, że widać pociągnięcia pędzelka. Emalia kryje po dwóch średnich warstwach, wysycha w normalnym tempie. Pedzelek cienki i mały ale dobrze sie nim operuje, pojemność 7ml. Zdjęć mało bo paznokcie strasznie krótkie. To ostatni lakier z paczki, którą dostałam do testowania, za tydzień podsumowanie. Jak sie Wam podoba? Lubicie takie delikatne róże? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Fakt iż dostałam lakier w ramach współpracy nie wpłynął na moja opinie.

http://www.pierrerene.pl/index.php#/katalog-miyo
          

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Poniedziałki z Miyo Mini Drops 169 Cosmic Pink Dust
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 169 Cosmic Pink Dust
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 169 Cosmic Pink Dust

17 komentarzy:

  1. polubiłam się z lakierami MIYO, są świetne! :) nawet ostatnio zmalowałam tym osobnikiem gradient :D wraz z nr 170 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor, taki delikatny róż bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo na plus, podoba mi się, aczkolwiek takie wykończenie... nie dla mnie ;/:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ingrid w swojej ofercie ma podobny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie wykończenie również nie przekonuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. niee nie podoba mi się :(

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek ładny , za tym wykończeniem nie przepadam, chociaż sama mam kilka takich lakierów i tez nimi maluję

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z dziewczynami, kolor ładny, ale wykończenie niestety niezbyt ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie przypadł mi do gustu :/ Chyba przez wykończenie...

    OdpowiedzUsuń
  10. eh, jakoś kojarzy mi się ze starszymi paniami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwne, ma perłowe wykończenie :)

      Usuń
  11. Ładny ładny, podoba mi się, cukierkowy taka landryneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor śliczny, najbardziej podobają mi się właśnie takie jasne pastelowe. :) A wyglądałoby jeszcze ładniej, gdybyś dodała jakiś wzorek. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger