Color Alike 498 Pyrka

Witam Was serdecznie po dłuższej przerwie. Dzis przychodzę z dobrze Wam znanym holosiem od Colorowo, zapraszam na Pyrke :)
Color Alike 498 Pyrka

Mam nadzieje ze juz wracam na dobre, ktoś w ogóle za mną tęsknił? Ktoś mnie pamięta? hehe Remont skończony, nawet wszystko wysprzątane ale paznokcie w opłakanym stanie :( Dlatego dziś zdjęcia wygrzebane z dysku robione ponad miesiąc temu. Pyrka to piekny holo brąz, nosiłam go ok 5 dni z tego co pamiętam. Aplikacja przyjemna, kryje po dwóch cienkich warstwach i w miarę szybko wysycha. Pędzelek wąski ale wygodny, pojemnosc 8ml. Szkoda, że nie sa dostepne stacjonarnie. Znacie, Lubicie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
Color Alike 498 Pyrka
Color Alike 498 Pyrka
Color Alike 498 Pyrka
Color Alike 498 Pyrka
 

25 komentarzy:

  1. Znam, lubię... i dzisiaj przyszła kolejna paczka (nałóg;-)).
    Świetnie, że remont masz już z głowy:).

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ;) mam "ja pierniczę" :P fajnie, że już jesteś po remontach - najgorsza rzecz, jaka może być

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne ze tesknilam! ;) super ze jestes juz :* spowrotem ;) holos fajniutki :) paznokcie odrosna :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy z powrotem😊 fajnie że juz się uwinęłaś z remontem,😉Twoje pazurki wcale nie wyglądają źle 😊 a lakier...hmm,ta kolekcja chyba nie trafia w mój gust ze względu na kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. remont to koniec swiata szczegolnie w mieszkaniu w ktorym sie mieszka...
      czasem lubie takie "inne" kolory :)

      Usuń
  5. No nie dalo sie nie zauwazyc, ze nie ma Cie z nami- puuusto i smutno nam bylo. Super, ze wrocilas. Kuruj paznokcie i maluj- trzeba nadrobic zaleglosci kochana :D
    Holo cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odzywka poszla w ruch, czekam az urosna tylko :D

      Usuń
  6. Taki inny, ma coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no akurat idealnie przypomina mi kolorystyką pyrkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. noo dawno Cię nie było ;p
    a ten lakier lubię, szczególnie jesienią, w słoneczne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie te holoski strasznie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest, szkoda, że brązy na moich paznokciach nie wyglądają zbyt dobrze :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesienny ideał! Wstyd się przyznać, ale ma tylko jednego holoska, a dodatkowo jeszcze nigdy nie pomalowałam nim paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam, lubię :) fajnie że już jesteś z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nareszcie jesteś z nami! :D Całkiem fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam taki z Eveline i jest mega podobny ;) Bardzo lubię takie holo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie te holoski mi się podobają, ten też :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger