Golden Rose Rich Color 70 i Sally Hansen 600 Fuzyy Fantasty

Witam, wracam na chwile z nowym postem. Powiem Wam tylko tyle, nie nienawidzę remontów. Dzis zapraszam na GR Rich Color 70 i SH 600 Fuzyy Fantasty.
Golden Rose Rich Color 70 i Sally Hansen 600 Fuzyy Fantasty

Jakis czas temu dostałam piec lakierów GR do przetestowania, oto jeden z nich. Numer 70 pochodzi z nowej pastelowej kolekcji, kolor przypomina mi zielone jabłuszko. Wykończenie ma kremowe, maluje sie bardzo łatwo, nie zostawia smug ani bąbli. Wysycha w przyzwoitym tempie. Dla urozmaicenia dodałam jak to zwykle ja :) niteczki SH 600 Fuzyy Fanstaty. W przezroczystej bazie mamy zielone i biale niteczki, nie za dlugie nie za krótkie, na paznokciach widać jedna warstwę SH. Czarna baza to oczywiście GR Rich Color 35 (chyba). Wersja solo i z topem mi przypadła do gustu a Wam? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Fakt iż dostałam lakier od firmy  w ramach współpracy nie wpływa na moja ocenę.

Golden Rose Rich Color 70 i Sally Hansen 600 Fuzyy Fantasty
Golden Rose Rich Color 70 i Sally Hansen 600 Fuzyy Fantasty
Golden Rose Rich Color 70 i Sally Hansen 600 Fuzyy Fantasty
Golden Rose Rich Color 70 i Sally Hansen 600 Fuzyy Fantasty
Golden Rose Rich Color 70 i Sally Hansen 600 Fuzyy Fantasty

18 komentarzy:

  1. Uroczy kolorek, ale chyba nie do końca mój :) A piórka z SH idealnie pasują do tego kolorku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 70 u siebie i spisuje się całkiem nieźle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te piórka :) zieleń mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten kolorek :) Mogłabym mieć takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do zieleni na paznokciach niestety nie mogę się przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ładny ale nie czułabym się w nim dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. GR jak zawsze super, ale za piórkami/nitkami ogólnie nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje topy jak zawsze rewelacyjnie dobrane i skomponowane :)- slicznie Cytrynko!

    OdpowiedzUsuń
  9. tak się właśnie zastanawiałam nad tym topem :D fajnie wygląda i żałuję, że nie kupiłam go :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie przepadam za zielenią na paznokciach, choć ten odcień nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zieleń bardzo fajna, taka spokojna, stonowana ;) za topami z samymi nitkami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne zdobienie, dlaczego ja nie mogę mieć takiego kształtu paznokci ;( niesprawiedliwe, ze muszę sie męczyć z takimi kikutami ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna zieleń i ten top też super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. boski kształt paznokci! Ja niestety jestem posiadaczką bardzo wąskich małych paznokci :( śliczne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta zieleń jest cudowna, już od jakiegoś czasu za mną chodzi. A co do remontów, to podzielam Twoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger