Golden Rose Carnival 23

Witam, dzis kolejny lakier z serii Carnival od Golden Rose. Numer 23 to polaczenie czerni, morelki i bieli. Zapraszam na nowy wpis.
Golden Rose Carnival 23

Kolejny z jedenastu nowych Carnivali od GR. Chyba szykuje sie ich wyprzedaż u mnie powoli. Numer 23 to kolejny "śmietnik", ubolewam nad za długimi czarnymi niteczkami. Całość komponuje sie nieźle. Drobinek jest mnóstwo w przezroczystej bazie wiec nie trzeba nic łowić poza kwiatkami. Jako bazę dałam GR Rich Color 62 o którym pisałam tutaj. Do zmywania oczywiście polecam metodę foliowa ale i bez niej nie ma tragedii. Lakier ma standardowo pojemność 11ml i plaski szeroki pędzelek charakterystyczny dla seri Rich Color. Można go kupić przez internet, na wyspach firmowych lub mniejszych drogeriach. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Golden Rose Carnival 23

Golden Rose Carnival 23
 z Gel Look GR
Golden Rose Carnival 23

Golden Rose Carnival 23

27 komentarzy:

  1. szalejesz z tymi Carnivalami, ale słusznie, bo są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda na tej bazie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie te kwiatki z toppera wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie mógłby być mniejsze :)

      Usuń
  4. bardzo przyjemnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi takie toppery się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te czarne paseczki bym wyrzuciła ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez albo dała zdecydowanie krótsze :)

      Usuń
  7. Nie przepadam za lakierami z tymi paseczkami, ale niebieski pod spodem bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden z ładniejszych w mojej kolekcji :)

      Usuń
  8. ale sliczny ten topik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. kwiatki by mnie wkurzały, bo odstają, reszta jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie czarne kreseczki są tu kompletnie niepotrzebne!

    OdpowiedzUsuń
  11. calosc super, szkoda tylko,ze te kwiatki sa tak nieokielznane, bo wygladaj extra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy nawet ale ja chyba bym rzadko po niego siegala

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o zestawienie kolorów to bardzo mi się podoba, ale nie lubię w Carnivalach tych grubszych paseczków (wolę te cieniutkie, które wyglądają dużo delikatniej). Ja mam chyba nr 09 z białymi grubszymi paskami.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger