Poniedziałki z Miyo Mini Drops 167 Diamond&Rouge

Witam, dzis post o nie typowej dla mnie porze ale upały niestety sprawiają że dużo czasu spędzam na dworze. Tradycyjnie juz będzie kolejny cukiereczek od Miyo, dosłownie bo dziś róż.
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 167 Diamond&Rouge

Paznokcie niestety nadal krótkie ale juz nie jest tak żle. Dzis na szybko malowałam paznokcie, bo w weekend nie miałam na to kompletnie czasu. Jak pierwszy raz zobaczyłam ten lakier to pomyslalam róż jakich wiele. Faktycznie w buteleczce niczym nie zachwyca ale na paznokciach wygada uroczo,  mimo że to ładny żywy róż ze złoto-różowym schimmerem. Kryje bez smug po dwóch warstwach, szybko schnie. W słońcu najładniej sie prezentuje bo drobinki ślicznie połyskują. Zostały juz tylko 3 lakiery, które dostałam od Miyo w ramach testowania, same róże, chyba będzie cos na ni wymyslec aby nie było nudno :) Lakier na zdjęciach bez topu. Jak sie Wam podoba numer 167? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Fakt iż dostałam lakier w ramach współpracy nie wpłynął na moja opinie.

http://www.pierrerene.pl/index.php#/katalog-miyo    


Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Poniedziałki z Miyo Mini Drops 167 Diamond&Rouge 
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 167 Diamond&Rouge 
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 167 Diamond&Rouge 
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 167 Diamond&Rouge

23 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor, niby taki zwyczajny, a jednak nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawy, ten shimmer dodaje mu takiego smaczku :D
    Szkoda, że powoli zbliża się koniec lakierów od Miyo, lubię na nie patrzeć, choć jeszcze żadnego nie mam:v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki koniec hola ja w swoich zbiorach mam jeszcze drugie tyle

      Usuń
  4. Jaki śliczny ♥ na lato w sam raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny kolorek, bardzo takie lubię, nawet wczoraj miałam na swoich pazurkach coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go właśnie na pazurach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziaczek z niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To był pierwszy róż w mojej lakierowej kolekcji i go uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak właśnie sobie zdałam sprawę, że mój ostatni post dotyczy m.in. tego lakieru :))

      Usuń
  9. Piękny! Strasznie podobny do jednego różu z Wibo z serii Celebrity nails :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że nie tylko ja mam skojarzenie, że jest podobny do lakieru Wibo z serii Celebrity Nails ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypomina sweet candy :) z wibo

      Usuń
  11. hehe..dzisiaj właśnie po części tworzy mój gradient na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, letni kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten shimmer rzeczywiście odróżnia go od innych róży. Fajny kolor na słoneczne dni:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger