Wibo Summer Extreme Nails 532

Witam, bardzo dawno nie było lakierów Wibo, więc najwyższy czas to zmienić. Dzisiaj niebieski Wibo Summer Extreme Nails z numerem 532.
Wibo Summer Extreme Nails 532

Wygrzebałam stare zdjęcie z maja, zupełnie zapominałam o tym lakierze a jest taki ładny. Przyznam że nowe buteleczki przypadły mi do gustu bardzo :) Na zdjęciach tego nie widać ale posiada drobniutki srebrny schimmer. Z tego co pamiętam to kryje po dwóch warstwach i ma cienki pędzelek jak to w Wibo. Nakrętka średnio wygodna, schnie przyzwoicie i nie farbuje paznokci podczas zmywania. Pojemność 8,5ml, można kupić w każdym Rossmanie. Lakier jest łudząco podobny do I love Hean 810 klik klik więc Wibo jest w zakładce wyprzedaż, zapraszam. Jak sie Wam podoba? Lubicie takie kolory na paznokciach? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Wibo Summer Extreme Nails 532
Wibo Summer Extreme Nails 532
Wibo Summer Extreme Nails 532

34 komentarze:

  1. Wygląda bardzo, bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek, taki wiosenno-letni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniusi ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładniusi ładniusi :) mowił do mnie w rosku aby go wziela :)

      Usuń
  4. ładny odcień :D taki przydał by mi się w mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebiański kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny odcień *.* Jednak ten shimmer mnie nie przekonuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam na paznokciach go ni widac :)

      Usuń
  7. ja bardzo lubię niebieskości, śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja tez uwielbiam wszelkiego rodzaju niebieskości :)

      Usuń
  8. Kolor jest boski , uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This nail polish looks amazing. I love it :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh... kocham niebieski na paznokciach! :P /P.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny jest ;) lubię niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny kolor ;) ja nie przepadam za lakierami w tych odcieniach, ale ten jakoś wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie kolory <3 a co do buteleczek to także bardzo przypadły mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny odcień ;) Będę musiała zaopatrzyć się w taki kolorek, tylko muszę poczekać aż mi paznokcie trochę podrosną ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor świetny :) nowy design buteleczek też :D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny, taki lazurowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie kolor przesliczny ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja się zawzięłam i nie kupiłam żadnego lakieru z tej serii mimo, że mnóstwo kolorów mnie kusiło (po prostu ostatnio bardzo rzadko bywam w Rossmannie;). Ale ten odcień jest przepiękny - ostatnio choruję na wszelkiego rodzaju niebieskości:).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger