Kawałek nieba od Hean 810

Witam, dzis pokaże Wam kawałek nieba za sprawa lakieru I love Hean 810. Taka mała nie pozorna buteleczka a w środku takie cudeńko.

carnival 01 hean 810



Ten i parę innych lakierów kupiłam na stronie producenta KLIK korzystając z weekendu darmowej dostawy. Jest to seria mini lakierów o pojemnosci 6ml w cenie 4,99zł.

od producenta

MIŁOŚĆ od pierwszego wejrzenia..

Mini lakier. Łatwo i równomiernie rozprowadza się na powierzchni paznokcia. Nie pozostawia
smug. Kryje kolorem już po pierwszej warstwie. Optymalną trwałość uzyskamy nakładając drugą warstwę po 3 minutach od nałożenia pierwszej warstwy. Nie zawiera szkodliwych związków: toluenu, formaldehydu i kamfory.

Lakier spodobał mi sie na stronie, w buteleczce całkiem całkiem a na paznokciach to już zapalałam miłością. Chociaż zupełnie nie mój ale jednak coś w w nim jest :) Kolor przypomina mi niebo w letnie słoneczne dni, lakier zawiera delikatny schimer również błękitny ale nie widać go na paznokciach. Skoro buteleczka mała to i pędzelek nie za duży ale bardzo łatwo sie nim maluje. Emalia kryje juz po dwóch warstwach, nie zostawia smug i nie babluje. Schnie w przyzwoitym tempie. Ze zmywaniem nie ma problemów, nie barwi skorek. Jak Wam sie podoba? Lubicie błękity na paznokciach? Dałam jeszcze Carnival 01 z GR bo przypomina mi chmurki na niebieskim niebie hehe. Co Wy na to? Też macie takie skojarzenia, koniecznie dajcie w komentarzach. 


Kawałek nieba od Hean 810


Kawałek nieba od Hean 810


Kawałek nieba od Hean 810



Kawałek nieba od Hean 810


Kawałek nieba od Hean 810



18 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda połączony razem z Carnivalem. Tak zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to niebo! A z chmurkami to już czuję zapach lata mmm <3 Dodaję Ciebie i zostaję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, zdecydowanie "mój" :) i z Carnivalem świetne wygląda ;p muszę zamówić właśnie ten top :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze trafiłam w Twoj gust ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wygląda w połączeniu z tym GR, mam bardzo podobny odcień niebieskiego w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam kolorek jest piękny a z białymi drobinami wygląda jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. co prawda na zime wolę bardziej ciemne i zimne kolory ale wygląda to bardzo efektownie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolorek! *___*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten podniebny kolorek, a z Carnivalem to już w ogóle cud, miód i malina :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, też mam właśnie na paznokciach ten top! :D na graficie z Rimmela :) ale muszę przyznać, że na tym błękicie wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten top ze wszystkim sie ładnie prezentuje :)

      Usuń
  10. Oba się cudnie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny niebianski kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajć, ten błękicik jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12/1/14

    Uwielbiam taki błękit , a te białe cętki to białe chmurki na wiosennym albo letnim niebie, sama mam taki kolor w domu tylko innej firmy - zainspirowałaś mnie i muszę pomalować sobie na odmianę tak właśnie paznokcie - ale bez tych białych akcentów. Mimo,że nie mam kosmetycznego wykształcenia od zawsze sama maluję paznokcie - bo to uwielbiam. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wielu inspiracji! Alicja Szpunar- Chyćko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie i pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger