I Love HEAN nr 408

Witam, dzisiaj mam Wam do zaprezentowania lakier z firmy Hean, który kupiłam na wspomnianym we wcześniejszych postach weekendzie darmowej przesyłki.

MINI lakier do paznokci I LOVE HEAN 408

Mini lakier do paznokci I LOVE HEAN to całkiem fajna seria mini lakierów.

od producenta

MIŁOŚĆ od pierwszego wejrzenia..
Łatwo i równomiernie rozprowadza się na powierzchni paznokcia.
Nie pozostawia smug. Kryje kolorem już po pierwszej warstwie.
Optymalną trwałość uzyskamy nakładając drugą warstwę po 3 minutach od nałożenia pierwszej warstwy.
Nie zawiera szkodliwych związków: toluenu, formaldehydu i kamfory.


Lakier mieści sie w malej buteleczce o pojemnosci 6ml, która jest bardzo zgrabna. Swoim kształtem przypomina Vipere Polke. Pędzelek  krotki ale wygodny w użyciu, emalia kryje juz po pierwszej warstwie ale ja nałożyłam druga dla głębszego koloru. Konsystencja i wykończenie kremowe. Kolor no właśnie, trochę trudny do określenia jednoznacznie, nie jest to ciemny turkus raczej ciemna zieleń z domieszka niebieskiego, niestety aparat nie pokazuje całego jego uroku. Niestety odbarwia paznokcie jesli nie nałożymy wcześniej lakieru bazowego ale to w większości takich kolorów. Lakiery można dostać w osiedlowych drogeriach lub zamawiać na stronie producenta KLIK zapraszam również na fanpage firmy gdyż maja świetny kontakt z fanami KLIKZnacie te lakiery? Ja je bardzo polubiłam szczególnie za 4,99zł, teraz kupuje lub zamawiam u "zaprzyjaźnionej" Pani w bazarowej drogerii wiec nie płace za przesyłkę :) Koniecznie dajcie znać w komentarzach co sadzicie o tych lakierach i firmie.


I Love HEAN nr 408
I Love HEAN nr 408

I Love HEAN nr 408

I Love HEAN nr 408


14 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tej firmy, ale kolor bardzo mi się podoba.
    Jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  2. To niestety nie "mój" odcień. Marki Hean kompletnie nie znam, ale o ich kosmetykach czytałam wiele pochlebnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coraz wiecej mam ich lakierow i sa naprawde fajne za nie wielkie pieniadze

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor, chyba mam podobny z Avonu :) A widzę, że po nałożeniu Carnivala zmienił się kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wydaje mi sie, moze swiatlo inne? albo kontrast

      Usuń
  4. solo podoba mi się średnio ale z białym GR wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam kolor niezupełnie mój, ale z dodatkami się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny kolor, a z Carnivalem nabiera takiej świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest świetny! Szukam podobnego, tylko zależy mi na trochę lepszej trwałości. Nie miałam jeszcze nic z Heana - żeby kupować wysyłkowo aż tak mnie nie kuszą, a stacjonarnie nie widziałam nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie eveline minimax dluzej sie trzyma i widzialam podobny kolor

      Usuń
  8. Wygląda cudownie. Ja niestety nie miałam jeszcze okazji uzywac lakierów z Hean.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger