Miyo Mini Drops 137 Fashion

Witam, dziś zapraszam na mocna kawę z mlekiem czyli Miyo Mini Drops w kolorze 137 Fashion

Miyo Mini Drops 137 Fashion
Lakiery Miyo juz nie pierwszy raz pokazuje na blogu, sa tanie i dobre. Dzisiaj chciałam Wam pokazać nr 137, jest to średni brudny brąz o kremowym wykonczeniu. Bardzo podobny do Eveline MiniMax 757 KLIK. Lakier bardzo dobrze sie rozprowadza na paznokciach, nie smuży i nie babelkuje. Do pełnego krycia wystarcza dwie warstwy, schnie w przyzwoitym tempie. Buteleczka 7ml mały krotki, spłaszczony ale bardzo wygodny. Na jesienno zimowe dni ten kolor bardzo mi odpowiadania, dobrze sie w nim czuje, przypomina mi mocna kawę z mlekiem taka jaka lubie. Nosiłam go trzy dni, jak na mnie to dobry wynik.  A Wy lubicie sie w brązach? Koniecznie dajcie znac w komentarzach.

Miyo Mini Drops 137 Fashion

Miyo Mini Drops 137 Fashion

Miyo Mini Drops 137 Fashion

Miyo Mini Drops 137 Fashion

z połączeniu z Wibo Glamour 2

Miyo Mini Drops 137 Fashion






19 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentuje zwłaszcza z tym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brązy lubię, a lakiery MIYO uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super sa te lakiery mam ich calkiem sporo

      Usuń
  3. Jak dla mnie kolor jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam fazę na takie kolory ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo dlugo mialam faze czerwienie

      Usuń
  5. Nie lubię brązów i nie mam żadnego w swojej kolekcji, ale chyba czas w jakiś zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie :D to fajne kolory

      Usuń
  6. Za intensywnymi brązami na pazurkach nie przepadam, ale taki lekko poszarzały odcień mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten nie jest intensywny dlatego tak mi sie podoba

      Usuń
  7. Na ostatnim zdjęciu razem z Wibo wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham brązy, złoto również, więc wszystko tutaj mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It reminds me of Chanel Particuliere :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger