Zakupy grupowe w Golden Rose poraz drugi

Witam, w końcu sie zebrałam na zrobienie zdjęć lakierów, które kupiłam w GR a wszystko dzięki Marcie z bloga Pazurki na Obcasach klik. To juz druga taka akcja i mam nadzieje ze nie ostatnia :) Swoje buteleczki kupiłam z 30% rabatem.
golden rose

Rozszalałam sie ze zdjęciami dziś i obfociłam część swojej kolekcji lakierowej, mam nadzieje ze jesteście ciekawe bo  na dniach sie pojawi na blogu. Najpierw podzielone na firmy a później kolorami. Tak wiec od razu przechodzę do zdjęć bo nie tu co dużo gadać.

1. Selective 70 upatrzyłam u Sabbathy klik
2. Selective 48 
3. Selective 59


golden rose rich color
4. Rich Color 35
5. Rich Color 36
6. Rich Color 44
7. Carnival 09 dla koleżanki :)
8. Rich Color 26


golden rose matt
9. Matt 08 fiolet (na moim monitorze wychodzi niebieski)
10. Matt 17 tez wypatrzyłam u Sabbathy :)


golden rose galaxy 29
11. Galaxy 29 strasznie mi sie spodobał u  Pazurki na Obcasach

i na koniec pokaże Wam trzy toppery z Vipera Polka na które bardzo długo polowałam


vipera polka 66,63,62

od lewej 66, 62 i 63. Fioletowy top wypatrzony u jamapi    spędzał mi sen z oczy dopóki go nie kupiłam :D  

Co byście chciały w pierwszej kolejności zobaczyć? Lubicie lakiery z GR? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

20 komentarzy:

  1. Z topu będzie zadowolona :)
    Ja go w sobotę nakładam na imprezę bąbla, bo mam fioletową maskę karnawałową i będzie pasował :) (jak zdążę oczywiście :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. 44 z Color Riche jest cudna :) Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21/1/14

    Świetne zakupy!
    Tylko Vipera Polka a nie Polska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też sporo kupiłaś :) Pokaż najpierw RC 44 i 26 :) I ciekawią mnie topy z Vipery wszystkie oprócz złotego, bo złoty mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw tą mięte!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Praktycznie wszystkie są śliczne ;) Najbardziej ciekawi mnie jak będzie się prezentował ten Galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :D Selective 48 i 2 matowe - zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogłam go nigdzie trafic stacjonarnie tak samo jak 59

      Usuń
  8. śliczne lakiery ;) rabat -30% to naprawdę kusząca promocja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak tylko pozniej nie ma gdzie tych lakierów trzymać :D

      Usuń
  9. Piękne kolorki. Czekam na recenzje matów, bo mam jeden i nie jestem z niego zadowolona. Jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam lakiery GR :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam z niecierpliwością na galaxy na twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22/1/14

    jak działa idea takich zakupów ?
    Jakieś szczegóły?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ten czarny i miętowy z Rich Color, Carnival i Galaxy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger