Vipera Polka cała moja kolekcja na dzień dzisiejszy

Witam, dzisiaj przygotowałam dla Was kolejna część mojej lakierowej kolekcji. To będą jedne z moich ulubionych lakierów, Vipera Polka to seria mini lakierów po 5,5ml. Małe zgrabne buteleczki skutecznie przyciągają mój wzrok.

vipera polka

Od producenta:
Vipera minli lakiery do paznokci Polka to 70 przebojowych, zróżnicowanych odcieni lakierów do paznokci. Lakiery, w swojej eksplozji kolorów, mają lekką konsystencję (co ułatwia aplikację), szybko schną i nie pozostawiają smug.

Az dziwne ze z 70 mam tylko 10 :D ale pokoleji

vipera polka
1. nr 60 ciemny róż
2. nr 56 żółty
3. nr 46 mięta recenzja klik

vipera polka
4. nr 62 fioletowy glitter
5. nr 63 niebiesko-srebrny glitter
6. nr 64 czerwony glitter
7. nr 65 kolorowy z przewaga zieleni glitter
8. nr 66 złoty glitter recenzja klik
9. nr 68 srebrno-holograficzny glitter
10. nr 69 srebrny glitter recenzja klik

Wszystkie te lakiery możecie kupić miedzy innymi na stronie producenta klik
I to wszystko na dziś, lubicie te lakiery? Koniecznie dajcie znac w komentarzach.

25 komentarzy:

  1. Brokaty wyglądają nieziemsko! 9 musisz koniecznie zaprezentować na paznokciach, w buteleczce wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zywo nie wyglada tak obłędnie ale na pewno pokaze :)

      Usuń
  2. ja mam biały :) i ten niebieski glitter jest nieziemski, jeszcze czaję się na różowy glitter :) na pazurkach wygladają nieziemsko tylko mój niebieski jest strasznie nie fotogeniczny i ciężko oddać jego urok na fotce ;) ale niebawem coś o nim napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieski faktycznie jest swietny, ja go dałam na czarny lakier i w rezultacie w macie wyszedł mi najlepiej

      Usuń
  3. Nie mam żadnego lakieru z tej firmy ale glittery wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciala kazdy zobaczyc na paznokciu , bo tez nie mialam od nich lakierów ;(
    a kolorki co jeden to ładniejszy ;oo

    OdpowiedzUsuń
  5. glitterki piękne! chcę wszystkie zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa juz zdjecia zrobione wiec beda sie pojawiac stopniowo na blogu :)

      Usuń
  6. Seria polska jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udały im sie te lakiery :)

      Usuń
  7. Fajne kolorki, przygarnęłabym kilka...

    OdpowiedzUsuń
  8. What pretty nail polishes, especially the glitter ones :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba będę musiała wybrać się do sklepu po jakiś lakierek z Vipery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Glittery i ta miętka wygląda cudnie! Ja nie mam żadnego z tej firmy niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde polecam bo za nie duze pieniadze bardzo fajne lakiery

      Usuń
  11. ależ masz tych lakierów i to tylko vipera:D
    Ja mam na stanie aż 3, w ogóle;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam żadnego z tej serii, ale już się nie mogę doczekać na glittery na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tej serii mam nr 67 w kolorze złota i muszę powiedzieć, że jest rewelacyjny. Mam go już 4 dzień na paznokciach, zero odprysków, jedynie delikatnie starł się na końcach, ale to bardzo delikatnie. Schnie bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę na glittery z tej serii tylko niestety u mnie dostępność zerowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez jest problem ale babeczka w osiedlowym sklepie z kosmetykami mi zamawia przy okazji :)

      Usuń
  15. nigdy nie miałam, ale lubię małe lakiery, dużych i tak nigdy całych nie zużywam, ta druga gromadka szczególnie mi się podoba :-) zapraszam na rozdanie z Firmoo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam lakierów tej marki. Ale też lubię małe buteleczki...ratują mnie czasami.

    Bardzo fajny blog, ciekawie i przyjemnie piszesz.
    Obserwuję i będę zaglądać tutaj częściej.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te polki wyglądają interesująco, i kremy i glittery.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger