Golden Rose Galaxy 11

Witam, dzisiaj zaprezentuje Wam trzeci i ostatni (na razie) lakier Golden Rose Galaxy, tym razem numerze 11 w kolorze morskim.

Golden Rose Galaxy 11

Numer 11 to turkusowy piaskiem w którym sporo sie dzieje oj sporo. Zacznę od złotych pałeczek holo, drobniutki  złoty brokat i bardzo duzo srebrnych heksow. Jak dla mnie mogło by nie być pałeczek juz. Lakier jest gęsty przez ilość świecidełek w srodku i srednio sie naklada, pędzelek szeroki ale ciężko dojechać po bokach. Do pełnego krycia wystarcza 2 warstwy, schnie podobnie jak czerwony. Przy zmywaniu polecam metodę foliowa chyba ze chcecie miec brokat na rekach. Pojemność 10,3ml przy cenie 12,90zł.  Tutaj jest galaxy 10 czerwony KLIK i matowy glitter galaxy 01 KLIK. Jak sie Wam podoba turkusowy piasek? Znacie ta serie lakierów, ciekawa jestem waszego zdania, koniecznie dajcie znac w komentarzach.


Golden Rose Galaxy 11


Golden Rose Galaxy 11


Golden Rose Galaxy 11


Golden Rose Galaxy 11


Golden Rose Galaxy 11



13 komentarzy:

  1. Prześliczny kolorek !
    _____________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie najładniejszy z całej serii, muszę go mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio mi się podoba. W buteleczce jest sporo ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że te niteczki tu są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, taki inny i mi te niteczki nie przeszkadzają :) Zamawiam go sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwony podobał mi się bardziej, ale ten też jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bardzo mi się podoba, ale za dużo ma tego wszystkiego w sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie za duzo tych pałeczek

      Usuń
  8. ja tam go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ta seria w ogóle się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger