Essence Color&Go 121 gold fever

Witam serdecznie dzis przybywam do Was ze złotym glitterem. Bardzo długo szukałam takiego lakieru a upatrzyłam go w Viperze Polka. Niestety sa one słabo dostępne stacjonarnie ale na szczęście podpatrzyłam u kogos na blogu ze Essence ma cos bardzo podobnego. Poszłam wiec do drogerii Blue i kupiłam ten i dwa inne lakiery ale o tym kiedy indziej.

Essence Color&Go 121 gold fever

Essence Color&Go 121 gold fever to przezroczysta baza naszpikowana mnóstwem brokatu, az sie boje tego zmywać. Drobno zmielony złoty brokat z czerwonymi drobinkami, jest ich nie wiele, złote i srebrne plastry miodu, te drugie większe. Całość moim zdaniem fajnie sie prezentuje na paznokciach. Jako baze dałam ciemny brąz z Adosa Extra Long Lasting 570. Złota mam jedna warstwę, szeroki pedzelek bardzo ułatwia aplikacje , drobinek nabiera sie bardzo dużo. Sama nie testowałam ale widziałam na innych blogach ze lakier po 3 warstwach ładnie kryje cała płytkę. Paznokcie pięknie sie mienia w świetle dziennym a w słoncu efekt pewnie będzie i wiele lepszy jak kiedys wyjdzie słonce. Buteleczka 8ml, pędzelek płaski. Ta serie lakierów lubie za nakrętki w kolorze lakieru bo bardzo ułatwia mi to szukanie w szafce :) Jak Wam sie podoba? Dajcie znac w koniecznie w komentarzach.

Essence Color&Go 121 gold fever


Essence Color&Go 121 gold fever


Essence Color&Go 121 gold fever


Essence Color&Go 121 gold fever


Essence Color&Go 121 gold fever


Essence Color&Go 121 gold fever


Essence Color&Go 121 gold fever



21 komentarzy:

  1. Wow. Ależ to pięknie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie to wygląda :) Ale Vipera ma mniej pyłku a więcej heksów i chyba bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vipera to Vipera jak znajde gdziesz to kupie :)

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba! szukam czegoś w tym stylu i chyba jadę jutro do Hebe po to złotko ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to ślicznie wygląda ;) Narobiłaś mi ochoty na to złoto od Essence ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Brąz pienie wygląda z tym złotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cie do LBA :). Więcej u mnie :)
    http://avonlubelskie.blogspot.com/2014/01/nominacje-lba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, ostatnio robilam ten tag :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie się razem komponują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten lakier jeszcze w starej buteleczce i nie miał on tych plastrów miodu :)
    Tak wygląda w takim delikatnym ombre: http://www.photoblog.pl/nailinspirelove/151489235/marzec3.html
    Tutaj jeszcze nie byłam zbytnio wprawiona i dlatego takie malownicze okolice skórek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie u ciebie wygladał :)

      Usuń
  9. Zużywam właśnie drugą buteleczkę, uwielbiam go!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne złotko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie , robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wycofują ten złoty lakier:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten efekt! <3 Wyszło tak elegancko i z klasą. Naprawdę, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger