Wibo Glamour Nails nr 2 i 5

Witam, dziś przychodzę do Was z dwoma lakierami, które wypościło Wibo jesienią tamtego roku. Mam juz niebieski nr 7 i czerwony nr 3 wiec teraz przyszła pora na kolejne. Tak wiem miałam pokazać nowości  z GR i z Vipery ale ta recenzja juz od miesiąca czeka :)

wibo glamour nails 2 i 5

Dwa poprzednie lakiery, czerwony i niebieski klik nie zrobily na mnie wiekszego wrazenia. W przypadku nowych egzemplarzy sytuacja jest całkiem inna.

od producenta

Glamour Nails

Kobiety uwielbiają błyskotki!

  • najmodniejsze kolory tego sezonu
  • perfekcyjna aplikacja
  • spektakularny efekt na paznokciach

Błyskotki przyciągają wzrok każdej kobiet, szczególnie jeśli jest to przepiękna biżuteria i modne dodatki do stroju. W tym roku firma Wibo postanowiła zapewnić swoim klientkom najmodniejszy w tym sezonie dodatek: kolekcję Glamour Nails. Jest to najnowsza limitowana kolekcja lakierów zawierająca 5 błyszczących buteleczek z lśniącymi drobinkami. Zapewni idealne wykończenie dla wieczorowej stylizacji w najmodniejszych kolorach tego sezonu.

Numer 2 to szarobura baza z mnóstwem złotego drobinek. Bardzo łądnie sie prezentuje na pazurkach, pieknie polyskuje w słoncu, podoba mi sie solo jak i w polaczeniu z innym brazem. Lakier kryje po dwoch warstwach i ma pojemnosc 9,5ml i fajna baryłkowata buteleczke, ktora strasznie mi sie podoba.
Numer 5 to nie typowy odcień złota ale bardzo mi sie podoba właśnie takiego szukałam. Na co dzień nie gustuje w takich kolorach, solo na paznokciach zupełnie mi sie nie podoba ale jako akcent lub do zdobienia bedzie rewelacyjny. Również kryje po dwóch warstwach i szybko schnie. Oba lakiery można kupic w Rossmannie po ok 7zł. Co mysliscie o takich kolorach na pazurkach? Lubicie lakiery Wibo? Koniecznie dajcie znac w komentarzach.

wibo glamour 5
wibo glamour 5
wibo glamour 5
wibo glamour 5
Glamour 2

wibo glamour 2
wibo glamour 2
wibo glamour 2
wibo glamour 2

16 komentarzy:

  1. Mam ten złoty i jest całkiem fajny, rzeczywiście odcień jest dość nietypowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nr 2 i jestem nim zauroczona :D Kiedyś uwielbiałam lakiery Wibo, ale mam wrażenie, że trochę się popsuły... Dlatego też kupuję je w zasadzie tylko, gdy pokocham jakiś od pierwszego spojrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je kupuje od wakacji dopiero wiec nie zauważyłam różnicy w jakości

      Usuń
  3. ten ze złotym shimmerem jest piękny! mimo, ze sam kolor nie jest powalający, to efekt bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma żadnego lakieru z tej serii, ostatnio chodzą za mną złote kolory- i te lakiery oby dwa mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten metalik jest cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi dużo bardziej mi się podoba! Pierwszy to w ogóle nie mój kolor :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam drugi i bardzo go lubię. Pierwszy wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. dwójeczka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki tylko, ze czerwony. Szkoda, ze nie wzielam tego zlotego pierwszego, bo jest piekny!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr 2 mam od dłuższego czasu i ulwielbiam za ten odcień i drobiny. 5 kompletnie nie w moim klimacie, bo nienawidzę metalicznych lakierów, ale okazało się, że wyśmienicie nadaje się do stempli. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prosze dobrze wiedziec :)

      Usuń
  12. Both look so pretty, especially the first one :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny, ma dość nie typowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger