Wibo Glamour Nails nr 7 i 3

Cześć, jak za pewne zauważyłyście nie ma u mnie na blogu nic związanego z Halloween. Nie obchodzę nie świętuje i generalnie nie lubie tej tradycji za oceanu wiec nie powielam :) Zdobienia i rozne stylizacje na innych blogach mi sie podobają oczywiscie ale u siebie jakoś tego nie widzę.
Wracając do tematu mam dla Was dziś dwa lakiery z Wibo, kolekcja Glamour Nails to lakiery z lśniącymi drobinkami jak zapewnia producent na buteleczce. Chodzi oczywiscie o nic innego jak shimmer.

Wibo Glamour Nails


Posiadam dwa kolory z tej serii, czerwony ze złotym shimmerem i granatowy ze srebrnymi drobinkami. Kolory podobają mi sie w buteleczkach ale na paznokciach juz nie robią na mnie takiego wrażenia, jest za dużo świecidełek, szczególnie w czerwieni nr 3, dla mnie za kiczowato, nr 7, niebieski jest jeszcze do przeżycia. Na tym niestety nie koniec ich wad, krotki i wąski pędzelek nie ułatwia malowania, do pełnego krycia w obu przypadkach potrzebne sa trzy warstwy, które na szczęście schną przyzwoicie. No i najgorsze juz na drugi dzień pojawiły sie odpryski a przecież nie robiłam ręcznego prania heh. Lakiery można kupić w Rossmannie za 7zl. Pojemność 9,5 ml

nr 3

Wibo Glamour Nails

Wibo Glamour Nails

Wibo Glamour Nails

nr 7

Wibo Glamour Nails



A Wam jak sie podobają te lakiery? Miałyście juz z nimi do czynienia? Ja sie niestety rozczarowałam.
I pytanie na koniec, zrobilam przeglad kolorowki, jestescie ciekawe moich kolorych kosmetykow? I mojej pielegnacji wlosow, zaczekam przygode z olejowaniem ich.

11 komentarzy:

  1. Czerwień boska, choć niebieski też jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieski bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardziej podoba czerwony ;) Ja mam złoty z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właściwie obydwa mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba mi się podobają, ale nie aż tak, że muszę je mieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Granatowy.rzadzi!ale ja generalnie za czerwonymi lakierami nie przepadam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś średnio przypadły mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez sie srednio podobaja jakos

      Usuń
  8. Akurat ten Wibo mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w buteleczkach bardziej mi sie podobaly :)

      Usuń
  9. Granatowy kupiłam przedwczoraj mimo, że wcześniej się na Wibo przejechałam (konkretnie na jakości). Granat w połączeniu tak pięknie skrzących się złotych drobinek to strzał w dziesiątkę! Kicz? No cóż, nie trzeba nim malować wszystkich paznokci ale osobiście lubię, kiedy coś skrzy i migocze mimo, że zazwyczaj maluję pazurki lakierami bez dodatków, a perłowych i metalicznych nie cierpię. Jestem na tak :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger