Nowe lakiery z Golden Rose

Jakiś czas temu na fb Marta z bloga Pazurki na obcasach zorganizowała zakupy grupowe w Golden Rose ze zniżką 30% jeśli sie nie mylę. Moje serce zaczęło oczywiscie bic szybciej i już miałam miliony lakierów przed oczami, które chciałabym mieć, na szczęście mój skromny budżet, nie pracującej mamy, mnie ogranicza.  Po trudnym i długim wyborze skusiłam sie na 7 kolorów, tylko albo az.


golden rose




Od lewej:
  • Rich Color 104 brudny jasny brąz lub ciemny bez jak kto woli, nowy kolor 
  • Rich Color 16 granat
  • Rich Color 31 ciemny fiolet
  • Rich Color 38 jasny niebieski z domieszka fioletu
  • Carnival 09 konfetti biało błękitne
  • Carnival 01 białe konfetti 
  • 3D Glaze 12 brokat rożnych rozmiarów z mega błyszczący
Wszystkie lakiery doszły poczta bardzo szybko, w piątek wysłane w poniedziałek były juz u mnie, w kopercie bąbelkowej, każda buteleczka z osobna misternie owinięta ręcznikiem papierowym plus taśma. Naprawdę polecam robienie zakupów z Marta. Oczywiscie nie zamówiłam nic z jesiennej kolekcji ale mam zamiar to niedługo zmienić :)
Bardzo polubiłam lakiery z Rich Color, maja szerokie pędzelki, musiałam nauczyć sie nimi malować, teraz to bajka, moje kolory maja kremowe wykończenia oprócz glitterow, no i są nie drogie w cenie regularnej ok 7zl. Teraz zapraszam na zdjęcia.

Tak sie prezentują kolory na wzorniku


golden rose

tu niebieski wygląda identycznie jak w realu


golden rose


golden rose


golden rose


golden rose


golden rose


golden rose

Miałyście styczność z tymi lakierami? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat? 

12 komentarzy:

  1. Caly czas sie przymierzam i jeszcze nic z nowych serii GR nie kupilam. Ale takie 30% mniej bardzo kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony Golden Rose Rich Color nr 38! Widziałam, że ten lakierek był w GlossyBox'ie skomponowanym przez Kasię Tusk. Ja ten lakier kupiłam w sklepie i jestem nim zachwycona! Kolor jest nietypowy i bardzo przyciąga uwagę - już kilka osób mi się o niego pytało :) A Twoje zakupy robią mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie polubilismy z tym lakierem :)

      Usuń
  3. 38 bardzo lubię, a 09 wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 09 fajnie wyglada na ciemnej bazie, wlasnie mam go na granacie 16 :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię serię Color Rich, bo te lakiery rzeczywiście kryją już po nałożeniu 1 warstwy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Błękitek wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie zakupiłam żadnego z tych, ale chętnie się skuszę na nr 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są śliczne, ja może skuszę się carnival 01 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą serię! : ) Mam trzy kolory i wciąż chcę więcej! Chętnie przygarnęłabym 38 i jakiś brokacik : )
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za tak miłe słowa ^^ Jakby co polecam się na przyszłość ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger