7 komentarzy:

  1. No fakt trudno się zdecydować;)
    zapraszam do wspólnej obserwacji:) pozdro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak wyglądają na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam je już na żywo i nie mogłam sie zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie jak prezentują się na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za duży wybór i ciężko potem wybrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego zawsze mam chec na wszystkie :D

      Usuń
  6. Na żywo wyglądają nieco inaczej;) Zieleń, która znajduje się pomiędzy brązowym a beżowym lakierem, jest nasycona i zawiera drobinki:) Mimo to mam ochotę przygarnąć kilka emalii z tej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger