Golden Rose Rich Color 16

Witam, naszło mnie ostatnio na ciemne kolory na paznokciach dlatego dziś Wam zaprezentuje jeden w moich ulubionych lakierów z Rich Color od Golden Rose, granat.

Golden Rose Rich Color 16


Od producenta:
Nowa seria wysokiej jakości lakierów do paznokci. Wygodny, szeroki pędzelek umożliwia równomierne rozprowadzenie lakieru, nie pozostawiając smug. Już jedna warstwa zapewni idealne krycie i wysoki połysk. Długotrwała formuła gwarantuje trwałość lakieru, czyniąc go bardziej odpornym na odpryskiwanie i wszelkie uszkodzenia mechaniczne. Seria zawiera 51 najmodniejszych odcieni.

Jestem pozytywnie zaskoczona ta seria lakierów, moja kolekcja powiększa sie o produkty tej firmy. Naprawdę rzadko sie zdarza aby lakier kryl po pierwsze warstwie, nie zostawiając smug i bąbelków. Aplikacje ułatwia plaski i szeroki pędzelek, chyba najszerszy jaki miałam dotychczas, w końcu nauczyłam sie nim malować. Nakrętka dobrze leży w dłoni wiec malowanie nim to czysta przyjemność. Kolor jest ciut ciemniejszy niz na zdjęciu, przynajmniej u mnie, piękny kremowy granat. Co najważniejsze nie barwi płytki i skorek, przetestowane. Ze zmywaniem nie ma większych problemów. Dobrze mi sie nosiło ten kolor przez trzy dni później zmylam bo były minimalne odpryski. Na zdjęciach bez topu, wiec połysk pierwsza klasa. Można kupić na wyspach Golden Rose lub przez internet za ok 7zl. Gorąco polecam bo za ta cene trudno i lepszy lakier.

Golden Rose Rich Color 16

Golden Rose Rich Color 16

Golden Rose Rich Color 16

16 komentarzy:

  1. Ale piękność! Lakiery z tej serii są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny klasyczny granat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to fakt, ta seria im wyjątkowo wyszła ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten kolorek. Cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest, taki intensywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, skąd ja znam ten lakier :D U Ciebie też wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie mój :) obiecuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie kolory, od granatu aż po szafirowy błękit:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli jesteś tym peelingiem lub innymi kosmetykami FM zainteresowana to pisz na @

    mt.team123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny, też go mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak atrament- super!

    OdpowiedzUsuń
  12. I have this nail polish too and I love it! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kobaltowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i have this bottle, and live to see on your nails !

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger