Paczuszka od Hean

Przybywam dziś do Was aby pokazać co przyniósł mi wczoraj listonosz, moje zamówienie w sklepie internetowym Hean klik. Niestety jest nie wiele miejsc gdzie można kupować te kosmetyki stacjonarnie. Korzystając w akcji tydzień lakierów, z 7,99 cena spadła na 5,99 nie mogłam sie nie skusić i zamówiłam dwie sztuki, i paletkę cieni.

hean



od lewej:
LIMITED EDITION kolekcja karnawałowa nr 214, jak sie tylko pojawił zapragnęłam go mieć i na żywo prezentuje sie jeszcze piękniej.
Color Obsession nr brak, dostałam jako gratis,
City Fashion nr 182 Ginger, to kolejny lakier z tej serii, bardzo dobrze sie sprawdza
Paletka cieni Cienie do powiek High Definition 403 orchidea flowers za 13,99


 paletka cieni prezentuje sie bardzo przyzwoicie, jeszcze nie używałam :)




 cienie sa matowe dobrze napigmentowane


 w tym lakierzie znajdziemu miliony drobinek w roznych kolorach miedzy innymi złoty, czarny, czerwony, niebieski, wszystko pieknie do siebie pasuje


i na koniec gratisowy lakier





To moje pierwsze ale nie ostatnie zakupy w tym sklepie, naprawdę rzetelna firma, polecam wszystkim w czystym sercem.

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zamówienie ;) Oczywiście wszystko do mnie przemawia, a gratisowy lakier ma świetny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niebieski, który dodają jako gratis jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpada bardziej w turkus :)

      Usuń
  3. Ale śliczny gratis ci trafił, ja niestety dostałam czerwień - kolor którego na paznokciach nie noszę nigdy :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger