Paczuszka od Hean plus zakupy i wygrana na fb

Witam, dzis zawitał do mnie listonosz, tak tak mój listonosz przynosi przy przesyłki do rak własnych, moze dlatego ze mieszkam na parterze ;) Przyszła dziś paczuszka od Hean klik,jak pisałam wcześniej skorzystałam z darmowej weekendowej przesyłki. MINI lakiery do paznokci I LOVE HEAN, pojemnosc 6ml
od lewej: 405,440,810,800,408 i próbka pudru rozświetlającego nr 2

lakier hean

Jak widać na załączonym obrazku, oprócz darmowej przesyłki dostałam również gratisowy lakier, tym razem nie trafia w moje gusta, cielisty nie kryjący z różowym schimmerem. Reszta kolor jest bardzo fajna oprócz żółtego, ktory okazał sie blada perła :/ a miał być tylko blady żółty, szkoda ze nie piszą na stronie które kolory maja schimmer lub perle bo 810 tez ma drobinki niebieskie, które na paznokciu znikają ale jednak. Mimo wszystko całość mi sie podoba i jak zawsze jestem zadowolona z przesyłki.
Puder a raczej jego próbka prezentuje sie tak

lakier hean

nie wiem jak u Was ale u mnie na monitorze wygląda na różowy :/ w realu jest bezowy jasny, drobinki sa delikatne, jeszcze nie nakładałam na twarz. Za złotówkę mamy całkiem spory pojemniczek, który starczy na pewno na kilkanaście makijaży.
Kupiłam tez w drogerii Blue kilka lakierów, miałam nie kupować juz ale nie mogłam sie oprzeć, zgniła zieleń, brąz i klasyczna czerwień plus utwardzacz do paznokci.

od lewej essence gel-look topcoat, Miyo 140 royal red,137 fashion, Eveline 783

lakiery miyo,eveline


Swatche lakierów, wybaczcie tipsy ale czekam właśnie na wzorniki z allegro.

lakiery hean

lakiery hean

tutaj idealnie widać schimmer w dwóch lakierach

lakiery hean


W poniedziałek wygrałam na fb kuracje przeciw wypadaniu włosów Radical od Farmony. Trafiło mi sie jak ślepej kurze ziarno bo włosy mi wychodzą garściami teraz. Tak wiec ampułek jest 15 wiec spodziewajcie sie recenzji za trzy tygodnie. Dodatkowo dostałam serum ziołowo-witaminowe do włosów zniszczonych i wypadających. Strona producenta klik i profil na fb klik. Polecam

Radical od Farmon

Ostatnio jakieś tasiemce mi wychodzą w postach. Miałyście któryś z tych lakierów? A może kuracje do włosów? Dajcie znać w komentarzach.

5 komentarzy:

  1. Sporo lakierów :) Obie czerwienie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hean uwielbiam :) lakiery są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kolory sa przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz! Bardzo mi się podobają dwa ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne odcienie lakierów i gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger