Eveline MiniMax 371 i Vipera Polka 64

Przybywam dzis do was z lakierem, o którym zupełnie zapomialam a dokładniej mówiąc to o dwóch lakierach zapomiałm. Przypomiałam sobie czytać notke Jamapi klik.

Eveline MiniMax 371


Mowa o Eveline MiniMax nr 371, jest to piękna żywa czerwień w kremowych wykonczeniu. Uwielbiam takie kolory, szczególnie o tej porze roku. Kto czyta bloga ten wie ze uwielbiam lakiery tej firmy za trwałość, wykończenie i no i cenę oczywiscie która oscyluje ok 5-6zl. Lakier ma 5ml pojemnosci,  emalia rozprowadza się bardzo dobrze, pędzelek jak wcześniej pisałam plaski. Czerwień uzyskałam już po 2 warstwach wiec szybko wysechł. Na moich paznokciach trzyma sie 3-4 spokojnie bez odprysków.
Będąc na bazarku jak zwykle odwiedziłam sklepik z kosmetykami i wyszłam oczywiscie z lakierem do paznokci, za który dałam bagatela 4,5zl. Vipera Polka 64 to  nic innego jak delikatny czerwony brokat zatopiony w przezroczystej bazie, znajdziemy tam różniej czarne drobinki i kwadraciki czerwone trochę większe. Wszystko ładnie sie prezentuje na paznokciu. Nie wiem co mnie pokusiło aby łączyć czerwony z czerwonym, efekt bardzo mi sie podoba ale zrobienie zdjęcia graniczyło z cudem! Moj aparat głupiał i nie mogłam uzyskać dobrze ujac tego topu na zdjęciu ale chyba sie udało. Ocence same. Myślę ze na innych bazach będzie sie równie dobrze prezentował. Wierzcie lub nie ale u mnie juz jest tak ciemno ze muszę światło zapalać :/ nie wiem co do będzie ze zdjęciami, trzeba będzie z lampa pokombinować.
Wszystkie zdjęcia wykonane w świetle dziennym.


Eveline MiniMax 371


Eveline MiniMax 371


Eveline MiniMax 371






10 komentarzy:

  1. Fajny ten top:) super musialby wygladac na bialym...albo czarnym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jestem ciekawe najwyzszy czas to sprawdzic :D

      Usuń
  2. Bardzo ładny odcień, podoba mi się w połączeniu z toppem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony brokat wygląda interesująco:) Szkoda, że kosmetyki Vipery są tak trudno dostępne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety trudno dostac vipere stacjonarnie, dobrze ze mam mila pania na bazarku z kosmetykami :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny odcień czerwieni, z topem też fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka czerwien najbardziej lubie

      Usuń
  5. Beautiful, juic-y color! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger