Golden Rose Color Rich 28

Witam, znów zmieniłam naglowek bloga i co sie z tym wiąże kolor tla, jak Wam sie podoba? Mi bardzo, dajcie znać w komentarzach.
A wracając do tematu...

Jakiś czas temu kupiłam na blogowej wyprzedaży u Sylwii z bloga lacquer-maniacs klik miedzy innymi piękny śliwkowy lakier Golden Rose Color Rich.

Golden Rose Color Rich 28


Zakup okazał sie strzałem w dziesiątkę. Rzadko sie spotyka emalie kryjące po pierwszej warstwie a do tego śliczny kolor i piękny połysk. Śliweczkę nosiłam az trzy dni po czym zmylam bo sie już opatrzyła i zaczęły ścierać sie końcówki co przy ciemnych lakierach niestety bardzo widać. Dużym zaskoczeniem byl dla mnie sam pędzelek, jak dla mnie mega szeroki, plaski i święty na pól okrągło, pierwsza warstwą wyjechałam na skorki zaś druga juz poszła lepiej. Jeszcze nie malowałam tak szerokim pędzelkiem. Ogólnie bardzo fajny i trwały lakier, który wszyscy znają i większość uwielbia. Pojemność 10,5ml, nakrętka długa i smukła, dobrze trzyma sie w dłoni.
Na zdjęciach w towarzystwie Wibo efekt matowego brokatu ale o nim będzie osobna notka.
Co powiecie na taki kolor tej jesieni? Ja jestem za.


Golden Rose Color Rich 28


Golden Rose Color Rich 28

8 komentarzy:

  1. Mam pomadkę w takim kolorze, więc ten lakier idealnie pasowałby do niej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie za odwazny kolor na usta ale do Ciebie na pewno pasuje

      Usuń
  2. Świetny odcień ;) Ostatnio bardzo mi się spodobało bordo i burgund ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek świetny:)
    Fajnie wygląda z tym top coatem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śiwtny kolor idelany na jesień;)Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. What cute mani. I love the nail polish from GR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda. Jaki ma numerek? Może sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger