Weekend darmowej przesyłki w Hean

Pewnie szalejecie na promocji w Rossmannie a ja dzis przybywam do Was z kolejna dobra wiadomością. Mianowicie w internetowym sklepie Hean jest weekend darmowej przesyłki. Zamiast 9zł płacimy zero. Ja juz mam gotowa liste na jutrzejsze zamówienie :D



Korzystając z okazji oczywiscie zaopatrzę sie w lakiery rzecz jasna. Bardzo jestem zadowolona z serii City Fashion wiec teraz chce wypróbować serie  I Love Hean. Sa to małe buteleczki, każda po 4,99zł. Do tego wszystkiego wybrałam próbkę pudru sypkiego rozświetlającego Illumination Loose Powder w kolorze 2 naturalny. A wy sie na cos skusicie? Byłam dzis w hurtowni kosmetycznej u mnie i maja  te lakiery owszem ale po 7zl wiec długo sie nie bede zastanawiać.
Polecam tez sledzic profil Hean na facebooku, sa tam zawsze najswiezsze informacje o promocjach i konkursach klik

To wybrane przeze mnie kolory
408


440 

810
800



4 komentarze:

  1. Świetna informacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dzięki za przypomnienie, w takim razie zamówię sobie coś :D

    P.S. Idziesz jutro ze mną i z Diunay na kawę? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam żadnego lakieru z tej firmy. Może najwyższy czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skuszę się:)
    zapraszam do mnie >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jesli ci się spodoba zapraszam również do obserwowanych:)
    pozdraiwam;*

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger