Weekend darmowej przesyłki w Hean

Pewnie szalejecie na promocji w Rossmannie a ja dzis przybywam do Was z kolejna dobra wiadomością. Mianowicie w internetowym sklepie Hean jest weekend darmowej przesyłki. Zamiast 9zł płacimy zero. Ja juz mam gotowa liste na jutrzejsze zamówienie :D



Korzystając z okazji oczywiscie zaopatrzę sie w lakiery rzecz jasna. Bardzo jestem zadowolona z serii City Fashion wiec teraz chce wypróbować serie  I Love Hean. Sa to małe buteleczki, każda po 4,99zł. Do tego wszystkiego wybrałam próbkę pudru sypkiego rozświetlającego Illumination Loose Powder w kolorze 2 naturalny. A wy sie na cos skusicie? Byłam dzis w hurtowni kosmetycznej u mnie i maja  te lakiery owszem ale po 7zl wiec długo sie nie bede zastanawiać.
Polecam tez sledzic profil Hean na facebooku, sa tam zawsze najswiezsze informacje o promocjach i konkursach klik

To wybrane przeze mnie kolory
408


440 

810
800



4 komentarze:

  1. Świetna informacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dzięki za przypomnienie, w takim razie zamówię sobie coś :D

    P.S. Idziesz jutro ze mną i z Diunay na kawę? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam żadnego lakieru z tej firmy. Może najwyższy czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skuszę się:)
    zapraszam do mnie >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jesli ci się spodoba zapraszam również do obserwowanych:)
    pozdraiwam;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger