Projekt denko

Witam, dziś przychodzę do Was z denkiem, które zbierałam od maja. W zasadzie powinnam wyrzucać zużyte opakowania co miesiąc ale nie mam motywacji do robienia zdjęć ehhh.

Jak zwykle przez trzy miesiące trochę sie tego nazbierało. Na pierwszy ogień idzie peeling cukrowy z Bieledny, cuuuudo! uwielbiam go i jak tylko skończę wszystkie swoje zapasy na pewno do niego wrócę. Niezły zdzierak z niego a dodatkowo pięknie pachnie
Normalizujacy żel-peeling z biedronki, jeden z moich ulubionych żeli do mycia twarzy. Przy okazji zastępuje mi peeling, z pewnością do niego wrócę.
Perfecta ujędrniający peeling do ciała zielona herbata&cytryna kiedys kupiłam w Lidlu. Przyjemny bardzo delikatny peeling o świeżym cytrusowym zapachu
Ogólnie bardzo lubię żele z isany ale ten zupełnie nie podrasował mi zapachem mimo to jakoś go wykończyłam.
Miniaturka żelu pod prysznic jabłko cynamon z zimowej kolekcji yves rocher dostałam na urodziny z  pełnowymiarowym żelem, bardzo ładny zapach. Kiedyś na pewno skusze sie produkty tej firmy
Nivea szampon do do włosów suchych i łamliwych jest juz drugi czy trzeci raz w moim denku, bardzo sie polubiliśmy. Spokojnie mogę po nim rozczesać włosy i nie puszą mi sie strasznie
Garnier Fructis to moj drugi pewniak, ktory kupuje w ciemno bo wiem ze u mnie sie sprawdza, Chyba zaopatrzę sie w mała buteleczkę nad morze.
Miodowy szampon z Joanny swojego czasu byl w Biedronce, miło go wspominam. Włosy były miekkie i mile w dotyku
Ten żel kupiłam głownie dla zapachu tak naprawde nic wiecej od zelu nie oczekuje a ten pieknie pachnie
Odzywka z isany polecana przez wiele dziewczyn u mnie tez zdała egzamin a w dodatku kosztuje niewiele szczegolnie na promocji
Garnier żel miceralny 3w1 szału nie bylo chociaz lepszy niz zielona wersja, moim zdaniem w tej cenie jest wiele lepszych produktow do mycia buzi
Tego produktu chyba nie trzeba przedstawiać, zmywacze z isany sa nie zastąpione
Czasem mnie pokusi na inny zmywać ale i tak wracam do isany. ten z biedry był były fajny ale przeszkadzała mi tlusta warstwa jaka zostawiał
Na koniec maseczka peel-off ktora jest naprawdę super! kupiłam w biedronce za 5zł ale widziałam tez w Hebe. Maseczka idealnie oszczyszcza skore z zaskrornikow a przy okazji robimy sobie depilacje twarzy, nie polecam dla wrażliwców. Liscie zielonej oliwki z ziaji przyjemnie nawilża ale więcej mogłabym napisać gdybym stosowała regularnie. To juz całe trzy miesięczne denko dajcie znać co Wam wpadło w oko.

69 komentarzy:

  1. Ja w tym miesiącu chcę wykorzystać wszystkie resztki kosmetyków i porobić porządki w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie staram na bieżąco wszystko zużywać ale rożnie to bywa

      Usuń
  2. Peeling z herbatą i cytryną to coś dla mnie. Uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. denko jak denko ;) ale zachwyciły mnie Twoje paznokcie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię mocne zdzieraki, więc podejrzewam, że ten peeling z Bielendy i mnie by przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy peeling mnie najbardziej zaciekawil ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zużywam dużo, ale w sumie z tego denka miałam chyba tylko zmywacz, choć zdecydowanie nie w takich ilościach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam zmywacz isana - też go bardzo lubię, a peeling Bielenda mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmywacz z isany jest nie zastąpiony :D

      Usuń
  8. Miałam kilka z tych produktów ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam szampon nivea i garnier :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawią mnie żele z Isany, bo nie znam, a tę odżywkę do włosów miałam i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych produktów znam tylko zmywacz z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam marke Yves Rocher, a przede wszystkim ich zele pod prysznic. Szampon Fructis to rowniez moj pewniak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę sie bliżej przyjzec marce yves rocher :)

      Usuń
  13. Ja marzę o tym, by zobaczyć denko z pięćdziesięciu lakierów do paznokci, bo już mi na nie miejsca brakuje :D
    Z pokazanych przez Ciebie bardzo lubię Garnier Fructis Goodbay Damage <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie konczy top z SH :D bedzie w denku nastepnym ehhe

      Usuń
  14. Bardzo lubię ten zmywacz Isana. Jest ze mną od lat

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie czasami przez miesiąc więcej się zbiera haha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego, lubię bardzo ten zmywać z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niczego nie miałam ;) Ale z tego co wiem, żele z BeBeauty robi Tołpa więc domyślam się, że jest dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie załapałam się na ten żel hello Spring, ciekawe czy mnie by się podobał;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zmywacze z isany są najlepsze z najlepszymi!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tej serii Bielendy miałam żel/ olejek myjący i był super :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Też używam zmywaczy Isany, a ich żele uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacz najlepszy zele też lubię ale. Ten. Mi zapachem nie przypasowal

      Usuń
  22. Właśnie testuję tę odzywkę z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmywacze Isany najlepsze,i właśnie zielone :)
    Skusiłaś mnie peelingiem Bielendy! pierwszy raz go widzę na oczy ale jak mocno drapie to muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam bo jest super

      Usuń
  24. Własnie mam ten "orinetalny" żel isany ale męczę go męczę :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo tych kosmetyków :) Szampon z Joanny miałam i jakoś się u mnie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zużycie zmywaczy :D Jestem ciekawa zapachu peelingu z Bielendy, jak wykończę zapasy to z przyjemnością po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, że używasz kosmetyków na moją kieszeń ;) Miałam już kilka z nich. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba denko

      Usuń
  28. Ja miałam balsam z tej zimowej edycji z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja to bym nie miała głowy do tego aby pamiętać o zdjęciach. Ciekawi mnie zmywać do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oooo, sporo tego wszystkiego Ci się nazbierało! ;-) Ja też trochę mam, ale porozrzucane tu i tam i pewnie jakbym miała to wszystko wziąć i zebrać do kupy to troszkę by tego wyszło ;-) ciągle się jednak próbuję przekonać do denka. I pomijają to, że się go "boję" (serio xD), to nie wiem, czy bym dała radę utrzymać takie serie wpisów u siebie na blogu.. Hmm.. Zobaczymy ;-)

    A teraz wracając do Twoich produktów:
    Ten peeling z Bielendy mnie zaciekawił, bardzo lubię ich zapachy.
    Naprawdę nie podobał Ci się zapach tego żelu z Isany? :D Ja go kiedyś przypadkowo capnęłam w Rossmannie i jestem w nim zakochana! Miałam produkty z Yves Rocher o tym zimowym zapachu cynamonu i jabłka, bardzo je lubiłam!
    A z Garniera myślałam, że to płyn micelarny, a to żel? :D Nawet nie wiedziałam, że żele też mają. Ja póki co uwielbiam ich micel, ale jest bardzo niewydajny niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale sie rozpisałaś kochana :D u mnie ciezko z systematycznością na blogu ale sie staram :) ciesze sie ze niektóre produkty z denka znasz i lubisz :)

      Usuń
  31. zmywacz isany uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Z Yves rocher dostałam cały zestaw na urodziny i uwielbiam twych zapachy!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Za maską peel off muszę sie obejrzeć, lubię takie. Zmywacz też jest moim ulubionym, ale nie zużywam go tak dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tą maskę peel off muszę poszukać w biedronce, bo zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zmywacz Isany nie ma sobie równych :) Miałam chyba żel peelingujący z Biedronki, ale wydaje mi się, że miał inną szatę graficzną. Być może była to wcześniejsza wersja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozliwe ze to byla kiedys inna szata graficzna

      Usuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger