Miss Sporty Precious Pearl 050

Witam po małej przerwie, ciężko uwierzyć ze mamy już wrzesień i skończyły sie wakacje. Dzisiaj przychodzę do Was z lakierem od Miss Sporty, zapraszam na nowy post.

Dzis na tapecie piękny niebieski lakier imitujacy syrenka od Miss Sporty Precious Pearl 050. Ostatnio bardzo sie polubiłam z lakierami tej firmy maja fajne kolory i całkiem nieźle krycie. Ten gagatek jest bardzo dobrze napigmentowany idealnie sie nim maluje. Na moich paznokciach widzicie dwie cienkie warstwy, lakier szybko schnie i bardzo ładnie sie prezentuje. Szczególnie w słońcu sie pięknie mieni. Szerokim i płaskim pędzelkiem fajnie sie manewruje przy skórkach, ze zmywaniem nie było większych problemów. Trzeba uważać aby nie pocierać zbytnio wacikiem bo drobinki beda na całych dłoniach. Znacie i lubicie lakiery Miss Sporty? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach


Miss Sporty Precious Pearl 050
Miss Sporty Precious Pearl 050
Miss Sporty Precious Pearl 050
Miss Sporty Precious Pearl 050
Miss Sporty Precious Pearl 050

43 komentarze:

  1. Lubię tę serię, ale akurat niebieski chyba najmniej do mnie trafia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier, ale wciąż czeka na swoja premierę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy tobie też się spodoba :-)

      Usuń
  3. Oglądałam go ostatnio w Rossmannie ale zostawiłam. A teraz żałuję :( śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! <3 Cudo, cudo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko prawdziwe ♥ mam nadzieję, że trafię gdzieś na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że można go jeszcze kupić bo jest super :-)

      Usuń
  6. Już dawno nie używałam lakierów z tej firmy, ale jakoś średnio je wspominam, jednak ten kolor jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor, miałabym na taki ochotę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery Miss Sporty kojarzę jeszcze z czasów liceum i jakoś tak niezbyt fajne wtedy były. Ale ostatnio słyszę o nich coraz więcej dobrego. Ten konkrety kolor jest prześliczny! Przypomina mi mojego Kiko - 530 Pearly Blue Peacock :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakośc od czasow liceum się zmieniła bardzo na lepsze :-)

      Usuń
  9. Kupiłam go niedawno, ale jeszcze nie używałam. Z lakierami Miss Sporty ostatnio ponownie się polubiłam, świetnie się u mnie sprawują :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie odcienie latem, na opalonej skórze zazwyczaj świetnie się prezentują! Ja ostatnio głównie stawiam na czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciemna czerwień na razie na paznokciach ;-)

      Usuń
  12. Zimą bym nosiła taki lakier!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny kolorek ;) Bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Często go widziałam u siebie i chyba nadal mnie nie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
  15. No mój ulubiony Kiko jest identyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z MS mam tylko 1 lakier, który kupiłam na wyprzedaży blogowej. Niestety poza tym, że ma piękny kolor nie mogę nic więcej dobrego o nim powiedzieć. wylądował w koszu na śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wakacje mineły zdecydowanie za szybko :)
    Piekniaczek, mam podobny z Essence z jakiejs starszej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wakacje sie skonczyly a teraz bedzie szaro buro i ponuro :(

      Usuń
  18. Ostatnio miałam go na jednym paznokciu i bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najpierw myślałam, że to rzeczywiście perła będzie, ale bliżej mu do glassflecka. I dobrze. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam go wczesniej na blogach wiec wiedzialam ze mi sie spodoba :D

      Usuń
  20. A ja nie pamiętam kiedy miałam taki metaliczno-perłowy lakier na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger