Sally Hansen Complete Salon Manicure 240 Deck the Hallsn

Witam, dzisiaj na blogu lakier który kupiłam w marcu. Sally Hansen Complete Salon Manicure 240 Deck the Halls dziś doczekał sie swojej premiery. Zapraszam do lektury.

W zasadzie powinnam wrzucić recenzje któregoś lakieru z Evonails ale staram sie na bieżąco wrzucam mani które mam na kompie a mam spory zapas. Dzisiejszy gagatek to ciemna fioletowa baza a w niej różowo niebieskie drobinki, które sie pięknie mienia na paznokciach. Powoli wyciągam zdobienia w jesiennych kolorach chociaż i jakiś neon się jeszcze pokaże. Lakiery SH bardzo lubię, nie sa najtańsze ale ten akurat kupiłam w sklepie www.ezebra.pl. Ten kolor i wiele innych można kupić tam za ko 20zl. Pojemność 14,7ml pędzelek płaski szeroki i przycięty na półokrągło czyli tak jak lubię. Na moich paznokciach widać dwie cienkie warstwy, lakier nie smuży i wysycha w normalnym tempie. Lubicie fiolety? ja bardzo, dajcie znać w komentarzach jak sie Wam podoba.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach

Sally Hansen Complete Salon Manicure 240 Deck the Hallsn
Sally Hansen Complete Salon Manicure 240 Deck the Hallsn
Sally Hansen Complete Salon Manicure 240 Deck the Hallsn
Sally Hansen Complete Salon Manicure 240 Deck the Hallsn
Sally Hansen Complete Salon Manicure 240 Deck the Hallsn
Sally Hansen Complete Salon Manicure 240 Deck the Hallsn

37 komentarzy:

  1. kolor ok, ale jakoś te lakiery nie przypadły mi do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem przyjemny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, ale chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda, ale to chyba nie są moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iście jesienny kolor, idealny na tę pogodę za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor b. ładny. Ja mam jakoś mało lakierów SH.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, idealny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze mu robi ten dodatek w postaci drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie prezentuje się ten lakier ;-) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kolor, zdecydowanie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie się mieni, ale chyba postawiłabym obecnie na coś bardziej neutralnego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdy malowałam zwykłymi lakierami to mnóstwo miałam właśnie tych z Sally Hansen, jak przerzuciłam się na hybrydy to teraz moje koleżanki się nimi cieszą! Wszystkie z nas bardzo zadowolone z tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny kolor☺ na jesień jak znalazł 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny kolor☺ na jesień jak znalazł 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor w sam raz na jesień, ale ciemne fiolety to jednak nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakos nigdy za lakierami tej firmy nie przepadalam. Mam chyba ze trzy sztuki. Ale ten kolorek jest piekny

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolorek ale jakoś średnio przepadam za tą marka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger