Golden Rose Holographic 05

Witam,  znów miałam małą przerwę w blogowaniu ale juz jestem i przychodzę do Was  z nowością od Golden Rose.

Uwielbiam holograficzne lakiery, w swoich zbiorach mam kilka z CA i Zila ale GR poszedł na całość. Nowa kolekcja holo lakierów zachwyca mnie pod każdym względem, dzisiaj sie przyjrzymy numerowi 5. Lakier mieni sie kolorami tęczy mimo to można sie dopatrzeć koloru bazowego a jest nim fiolet. W cieniu wygląda super a w słońcu po prostu wow.  Do krycia wystarcza trzy cieniutkie warstwy, bardzo szybko schnie, na wierzch nie dodawałam juz topu aby nie psuć efektu holo, mani nosiłam kilka dni. Zaopatrzyłam sie w odżywkę GR diamond hard i w końcu udało mi sie zapuścić paznokcie z czego bardzo sie ciesze. Ze zmywaniem lakieru nie było żadnych problemów, jestem zachwycona mam jeszcze trzy inne kolory ale o nich w oddzielnym poście. Pojemność 10,5ml pędzelek płaski i szeroki. Jak sie Wam podoba holo od GR? Ja jestem na tam, kosztuje 20zl Dajcie znać w komentarzach co myślicie.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach

Golden Rose Holographic 05

Golden Rose Holographic 05

Golden Rose Holographic 05

Golden Rose Holographic 05

Golden Rose Holographic 05
Golden Rose Holographic 05

42 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje, muszę kupić choć jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko mi się to tak bardzo podoba ? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się to podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ależ to ładnie błyszczy 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam go u kogoś na insta :D jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, istna magia! I ten kolor - dla mnie bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale go genialnie na zdjęciach uchwyciłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam cztery holosie GR, ale za chiny nie wychodzą mi zdjęcia z nimi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj powiem Ci ze ja tez sie nagimnastykowałam niezle :)

      Usuń
  10. Ale świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery holo zawsze spoko <3 ja się ostatnio zaopatrzyłam w pyłek holo do hybryd, pewnie będę coś kombinować z nim :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, mam nr 04.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te holosie. Ten ma śliczny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier wygląda ślicznie. ;) Prawdziwe holo. Też oczywiście mam już jeden w swojej kolekcji.
    Hmm... top coat psuje efekt? Wydawało mi się, że jeszcze pogłębia. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak z tym holo ale inne jak sie pomalowało topem to sie robiły takie płaskie

      Usuń
  15. Śliczny lakier, muszę przyjrzeć się tej nowej kolekcji, bo ogólnie lakiery GR lubię. Miałam też kilka opakowań tej odżywki i też bardzo mi pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seria tych lakierow jest wyjatkowo udana to fakt

      Usuń
  16. Cudny jest! Jak tylko ogarnę oszczędności to kupię kilka na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne, mocne holo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam go właśnie na paznokciach - wygląda nieziemsko! W dodatku kupiłam go za mniejszą cenę na targach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak lśni! Piękności :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie się prezentuje ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam holo, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger