Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury

Witam w poniedziałek dzisiaj mam dla Was kolejne mani z użyciem płytki od Born Pretty BP-L049. Zapraszam na nowy post.
Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury

Jak pewnie wiecie przepadłam w stemplowaniu i dziś przychodzę do Was  z takim niebieskim mani. Jako bazowy kolor pomalowałam paznokcie Essie lapiz of luxury, piękny błękit. Stemplowałam lakierem BLP07 B.a Prince i przepadłam, to istne cudo czarny holograficzny lakier do stemplowania od B.loves. Wzorek jak zwykle odbijałam przezroczystym stempel tez od B. mój różowy Konad na razie poszedł w odstawkę. W ogóle mam sporo nowym zdobień dla Was do pokazania mam nadzieje ze mi sie to uda. Jak sie Wam podoba manicure? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach

Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury
Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury
Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury
Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury
Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury
Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury

Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury
Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury
Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury
Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury
Płytka BPS BP-L049 i Essie lapiz of luxury

37 komentarzy:

  1. ŁAdne kolory dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Lubię zdobienia z jednym kolorem bazowym i jednym stemplowanym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdobienie i dobór kolorystyczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobne Essie :) Fajne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu po wzorze wiedziałam, że to ta płytka! Bardzo ją lubię! :) A te kolorki razem bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również ostatnio zaczęłam się bawić w domowy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie to wyglada, wzór i kolory 💅🏻👍🏻 Takie też mogłabym nosić 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne mani! Wszystkie wzory na tej płytce mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne połączenie kolorystyczne i świetny wzór. Bardzo oryginalne pazurki Ci wyszły 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie to wygląda;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spójne pod względem kolorystycznym mani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja miałam dzisiaj malować i stemplować paznokcie, ale złapało mnie choróbsko i ochota na nowe mani mi odeszła:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15/2/17

    płytka bardzo fajna, ja wolę jednak hybrydy ale całościowo zdobienie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger