Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow

Witam w słoneczny poniedziałek, dziś mam dla Was kolejne zdobienie z zimowej płytki B.Loves. Ale najpierw zacznę od recenzji lakieru od Bell.U mnie nie pojawi sie walentynkowe mani bo nie mam zupełnie na nie pomysłu a poza tym nie za bardzo przywiązuje wagę do tego dnia.

Nie wiem jak u Was ale u mnie zima na całego wiec postanowiłam wykorzystać jeszcze zimowa płytkę. Lakier Bell HYPOAllergenic 46 kupiłam w zeszłym roku w Hebe i tak sobie grzecznie leżał w szufladzie. Kwadratowa buteleczka, okrągła nakrętka a w środku płaski i szeroki pędzelek. Malowanie tym kolorem to sama przyjemność, do krycia wystarcza dwie warstwy nie zostawia smug. Wysycha w przyzwoitym tempie, Bell okazał sie idealna baza do stemplowania. Sam w sobie tez jest bardzo ładny na lato będzie w sam raz. Duży plus ze tak jasny lakier tak ładnie kryje. Wzorek odbijałam lakierem  BLP34. Jak się Wam podoba? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach

Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow
Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow
Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow
Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow
Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow
Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow
Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow
Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow
Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow
Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow
Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow
Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow
Bell HYPOAllergenic 46 i płytka B.Loves B05 let it snow

41 komentarzy:

  1. Kolejne super mani! Świetne zdobienie! Muszę w końcu wyposażyć się w jakieś płytki stempel - co polecasz na początek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaczełam od płytek b.loves i stempla konad duzo czytałam na blogach bo mi na poczatku nie wychodziło ale dałam rade :)

      Usuń
  2. Ale ładnie wyglądają te dwa kolorki razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory osobno są śliczne, ale razem to połączenie podoba mi się jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie odbijasz te wzorki, bardzo ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zimowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje to juz jedno z ostatnich zimowych

      Usuń
  7. śliczniusie, a lakier bazowy, poezja na wiosne

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ;) u mnie śniegu nie ma, ale jest mroźno nadal ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie! Kochana,podziwiam zdolność robienia stempelków,ja podchodzę już któryś raz i 3-4 paznokcie wychodzą w miarę fajnie,a reszta wzorów pourywana,no nie umiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jutro będę dalej bawić się w stemplowanie:D trzeba zrobić paznokcie na sobotnią imprezę:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie się prezentują :) Tak zimowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor z Bell i zdobienie wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bell ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger