Co kupiłam w Rossmannie na promocji?

Witam, dzisiaj nie typowy post bo będzie o kosmetykach do makijażu. Zmiana tematu wynika poniekąd stad ze mam połamane paznokcie ale tez chciałam sie Wam pochwalić nowościami w swojej kosmetyczce.

Z góry przepraszam za jakość zdjęć ale przy taniej pogodzie to masakra, chyba pora zaopatrzec sie w lampę bezcieniowa... Wracając do tematu, w Rossmannie na promocji kupiłam głownie lakiery do paznokci i mazidła do ust. Z podkładami i pudrami nie szalałam bo mam mały zapas.


Zaczynamy od lakierów Sally Hansen, piękna malinowa czerwień Complete Salon Manicure 565 Aria Red-? recenzja TUTAJ. Zestaw Miracle Gel, klasyczna czerwień czeka na swoja premierę ale juz teraz mogę napisać ze top coat jest super. Znacznie przedłuża trwałość manicure i nadaje piękny połysk. Nie będę pisać ile co kosztowało bo nie pamiętam teraz, paragony wyrzuciłam bo nie planowałam sie tutaj o tym rozpisywać, wybaczcie.

Manttahan Last&Shine 800 Mint Hint  bo miętowych lakierów nigdy za wiele :)


Lakiery L'oreal to dla mnie duże zaskoczenie , eleganckie buteleczki przyciagaja wzrok, lakiery cudnie pachna podczas wysychania i dlugo sie trzymaja na paznokciach. Od lewej 
664 greige amoureux recenzja TUTAJ
222 jardin des roses
332 violet vendome

 Sto lat nie miałam lakierów Adosa, wzięłam fiolet 58 i perłową czerwień 22

Czas na mazidła do ust, Miss Sporty Wonder Smooth 201 Fantastic Blush przyjemna szminka w kolorze delikatnego rózu.

 Wysławione matowe pomadki Bourjois w zasadzie to był główny cel moich promocyjnych zakupów, wzięłam kolor 09 Happy Nude Year i 02 Frambourjoise i powiem Wam ze sa naprawdę każdym pieniędzy.

Lovely matowa pomadka w płynie nr 1 bardzo sie polubiliśmy :)  swoja droga nie wiem kiedy ja to wszystko zużyje 

Kredki do ust Wibo, nigdy nie używałam konturówek ale odkąd je mam makijaż ust przeszedł na wyższy poziom :) polecam, kredka gładko sunie po ustach. Ja mam numerki 3 i 2

Ostatnio przerobiłam trochę eyelinerów, nie każdy był idealny. Skusiłam sie wiec na chwalony liner Maybelline, to nie była miłość od pierwszego wrażenia, musiałam nauczyć sie nim malować. Dużym plusem a może i tez wada jest jego trwałość, ciężko go zmyć płynem micelarnym. 

Na koniec podkład tez z Waszego polecenia w kolorze 200 Soft Beige. Jestem miło zaskoczona kryciem i trałościa, produkt lekko ciemnieje na skórze ale i tak jestem z niego zadowolona, używam dopiero od tygodnia wiec za jakis czas napisze Wam recenzje. 

Jeśli ktoś dotrwał do konca moich wywodów to dajcie znać czy znacie te produkty i pochwalcie sie zakupami  z rossmanna :)

59 komentarzy:

  1. Sporo lubianych przeze mnie kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszalalas z tymi zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj od razu poszalałaś po prostu kupilam najbardziej potrzebne :D

      Usuń
  3. Super nowości ;-) Ładne kolory lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tej promocji zaopatrzylam się w lakier żelowy z Sally Hansen w odcieniu złotym, parę lakierów Z MissSporty oraz pomadki z Borjourise nareszcie udali mi się je upolowac w odcieniu 07i 09. Chciałam 10 ale Już jej nie było. Pomaska z Max Factora, z Bell z serii hipoalgenic w odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety ominął tydzień lakierowy :( Ale też trochę nakupowałam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wyjątkowo mało lakierów kupiłam

      Usuń
  6. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo znanych mi produktów. Sama podczas tej promocji złapałam pomadki Lovely, wszystkie 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tę pomadkę z miss sporty, jest świetna:) usta zostają nawilżone, kolor dość długo się trzyma:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę tego jest :) ja poszłam w pielęgnacje paznokci, wiec sporo rzeczy z SH do mnie trafiło, i tylko jeden lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim rossmannie pielegnscja nie byla na promocji :(

      Usuń
  10. ale piękne lakiery ;) eyeliner jest boski mam go już trochę, podkład miałam ale średnio go lubiłam ;) zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z podkladem na razie sie lubimy :)

      Usuń
  11. Ja kupiłam tylko tusz do rzęs ;-) Lakiery piękne, szczególnie L`Oreal - te buteleczki wyglądają bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudne rzeczy :) Bardzo zaciekawiły mnie te lakiery Loreal, buteleczki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. róż i fiolek niedlugo doczekaja sie recenzji :)

      Usuń
  13. L'Oreale mają świetne buteleczki, szminka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. L'Oreale mają świetne buteleczki, szminka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty razem ograniczyłam się tylko do dwóch lakierów i kredki do ust :) Ale Twoje zakupy bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo skromnie ale nie ma wiekszego sensu kupować na zapas :)

      Usuń
  16. Ja się naszukałam tej Rouge edition velvet w kolorze 10 ale jestem nią zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogole te matowe pomadki sa rewelacyjne i warte swojej ceny :)

      Usuń
    2. A masz z Golden Rose? Uwielbiam je ;)

      Usuń
    3. jeszcze nie mam ale z czasem pewnie sie to zmieni :)

      Usuń
  17. Oj Oleńko moje pazurki też ostatnio psocą :( dobrze, że mam czym kleić ;) Posty kosmetyczne są dla mnie bardzo trafione bo jakby nie patrzeć malowanie paznokci to też dział kosmetyczny :) I ogólnie lubię czytać takie posty bo często odkrywam fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bardzo lubię czytać o innych kosmetykach i odkrywać nowości :)

      Usuń
  18. Ja na promo nie kupiłam żadnego lakieru, ale teraz żałuję, że nie skusiłam się też na pomadkę Miss Sporty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda bo jest bardzo sympatyczna :) ale zawsze mozesz ja kupic bo nie jest strasznie droga

      Usuń
  19. Mnie tym razem Rossmann nie skusił zbytnio, ale twoje zakupy bardzo przyjemnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczescie dla Twojego portfela :D

      Usuń
  20. Sporo tego :D Widzę, ze poszalałaś w pierwszym tygodniu :D Też kupiłam ten eyeliner, ale najpierw chcę zużyć pozostałe, więc jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eyeliner jest ekstra ale musialam sie nim nauczyc malowac ^^

      Usuń
  21. pomadkę bourjois też sobie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaszalałaś! :D Podkład Rimmel uwielbiam, świetny efekt daje, jeden z mouch ulubionych :) Matowej pomadki Lovely nr 1 niestety nie udało mi się upolować, bo już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z podkladem bardzo sie polubilismy na razie :)

      Usuń
  23. Fajne zakupki,u mnie skromniej ale w sumie wykorzystałam każdy tydzień :D
    Zdjęcia nie są takie złe,a pierwsze w pudełku cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam podkład Rimmel Lasting Finish. Zużyłam już kilkanaście buteleczek i póki co nie zamieniłabym go na żaden inny :) Podczas ostatniej akcji wyprzedażowej w Rossmannie kupiłam tylko dwie kredki do oczu.
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miłego testowania :) Ja nic nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zakupy! Bardzo lubiłam te lakiery z Sally Hansen kiedy jeszcze nie używałam hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sally Hansen uwielbiam! te lakiery naprawdę super się u mnie trzymają :) No może nie 2 tyg jak w reklamie tylko tydzień ale w moim przypadku to naprawdę sukces! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Długo chodziłam przy tych lakierach L'Oreala i teraz żałuję buuu

    OdpowiedzUsuń
  29. lubie ten podklad od rimmel :) lakiery z loreal poluje na nie od jakiegos czasu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger