Nowości kosmetyczne z kwietnia i maja

Witam, kochani dziś przychodzę do Was  z nowościami w mojej kosmetyczce z kwietnia i maja. Troche sie tego uzbierało ;) 

Jako lakieromianiaczka nie mogłam nie kupić żadnych lakierów, essence pochodzą z Drogerii Natura i jak juz pisałam kilka postów wcześniej świetnie stemplują
Wibo  So Pretty nr 5
Wibo Strobing Efekt rozswietlenia nr 2
Loreal 672 Gris Decadent
Essence Colour Boost 02 instant fun
01 instant friendship
11 instant match
08 instant party
06 instant happiess
glow&care 05 love and care

Eos bluebarry acai kupiłam na promocji w Rossmannie bo byłam ciekawa o co tyle szumu, ogólnie fajny ale szału nie robi. Róże z Wibo tez wpadły do koszyka na promocji jak za te pieniądze zachwycają pigmentacja.

Produktów do makijażu nigdy nie za wiele. Róż Lovely Ho Ho bardzo sie polubiliśmy, rozświetlacz Lovely Silver daje piękna tafle.
 nr 1
nr 2
Nawilżający balsam w sprayu do ciała Lirene Azjatycki Lotos kupiłam w cenie na do widzenia fajnie nie nawilża ale dla osób mających bardzo susza skórę sie nie sprawdzi.
Bielenda mleczny olejek do pielęgnacji ciała jest o wiele bardziej treściwi
Sefli Project 3w1 żel myjący peeling maseczka fajny produkt super oczyszcza twarz idealnie sie sprawdza jako peeling i maseczka.
Produktów do mycia twarzy nigdy nie za wiele, te pochodzą z lidla ciekawe czy sa tak samo dobre jak z biedronki
Juz prawie koniec i promocja w rossmannie 2+2 produkty do pielęgnacji twarzy wszystko to dla mnie nowosc mam nadzieje ze sie sprawdza. Zapłaciłam ok 50zl a rabat wynosił 38zl wiec całkiem niezłe.
Najnowsze pudełko beglossy duzo fajnych kosmetyków szczególnie mnie interesuje mnie masło ogranique.
I na koniec zakupy z rossmanna pędzel real techniques do podkładu juz testowałam i jest super drugie opakowanie kremu do rak evree. Na stoisku GR zaopatrzyłam sie w holo lakiery <3 pani poleciła mi tez odzywkę do paznokci i juz widzę efekty. Ziaja kuracja dermatologiczna to jedyny krem który mnie nie uczula ostanio.
od lewej 7,3,1

Dajcie znać w komentarzach czy znacie coś z moich nowości.

31 komentarzy:

  1. Piękne nowości :D. Całkiem sporo się ich nazbierało ;). Ciekawa jestem peelingu z Vianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię rozświetlacz wibo i lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo kosmetyków wpadło Ci do kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam rozświetlacz z Lovely , a krem Evree czerwony to ostatnio mój ulubieniec.Na holo GR też się skusiłam niedawno ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ;) Czekam teraz na posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje zakupy w Rossmannie również zdominował Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe nowości. Znam tylko GR holo 07 (wczoraj nawet wrzuciłam post o nim) :) Ciekawa jestem tego żelu do mycia Projece Selfie - akurat szukam jakiegoś to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam :) zel jest bardzo fajny jako maseczka swietnie oczyszcza buzie

      Usuń
  8. Myślałam, że lakierów będzie więcej :P Te GR wyglądają super :P

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zakupy! aż mi się oczy świecą :D Już się napaliłam na róże Wibo i Lovely! są piękne :) bo rozświetlacz Silver mam i jest moim ulubieńcem :)
    Lakiery GR Holographic tez kuszą,muszę zobaczyć kolory na żywo :)
    Ciekawi mnie też balsam w sprayu Lirene bo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowości, cudne róże, ciekawi mnie tez płyn Loreal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jestem ciekawa jak skoncze garniera to bede testować :)

      Usuń
  11. Jak zawsze same perełki upolowałaś :) Pudełko z BeGlossy super i te lakiery GR...Muszę też je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy! Lakiery holo z GR bardzo mi się podobają, chyba się skuszę na kilka odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako lakieromaniaczka nie mogłam nie zwrócić szczególnej uwagi na paznokciowe zakupy. :P Mam numerek 7 z GR z tych holo. Ten różowy dałam cioci. U mnie na stoisku niestety nie było dużego wyboru. Wykupione... Nic dziwnego, bo to prawdziwe holo dostępne w Polsce stacjonarnie. Widzę, że sporo testujesz kosmetyków do twarzy. Ja prawie wcale, bo zawsze coś mi się robi. :/ Albo mam uczulenie, albo wysusza, albo nic nie robi (w najlepszym razie :p). Może powinnam spróbować tej Ziaji. Mam wrażenie, że jak już nic nie robię, to jest najlepiej. A pod oczy to nic nie znalazłam po czym nie budziłabym się z czerwonymi swędzącymi oczami. :( Róż Lovely mam od dawna i używam prawie codziennie. Uwielbiam go. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kremów nie mogę stosowac różnych bo wszystko mnie uczula ale na szczęście tylko kremy

      Usuń
  14. Mam ten krem do rąk z Evree, cudo ! Czego nie można powiedzieć o Eosie, pod koniec ciężko go używać i wcale nie nawilża jakoś super, Tisane bije go na głowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tisane jest super! eos taki sobie faktycznie

      Usuń
  15. Oj jak ka już dawno nie widziałam essence...

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger