Czuje mięte do Paese 191

Witam, u mnie spadł pierwszy śnieg w tym roku a ja przybywam do Was miętowym kolorem na przekór pogodzie. Ze śniegu cieszyłam sie do momentu wyjscia z domu z wozkiem bąblem... ale do rzeczy
paese 191

To moj pierwszy lakier z tej firmy, poza nim mam jeszcze bazę pod cienie i bronzer. Na moje nieszczęście postawili szafę paese w drogerii Blue która mam pod blokiem :) Ten lakier to dla mnie nowość ale i mile zaskoczenie. Piękny miętowy kolor, bardzo żywy, na lato będzie sie idealnie nadawał, na zime tez a co! jest niesamowicie na pigmentowany, jedna warstwa dobrze kryje chociaż dla pewności nałożyłam dwie. Wykończenie jak widać ma kremowe i piękny połysk, na zdjęciach bez topu. Kosztuje 10zl na promocji a normalnie widziałam ok 15zl, pojemnosc 9ml. Buteleczka kwadratowa łącznie z nakrętka, ktora dobrze sie trzyma, pędzelek średniej dlugosci lekko spłaszczony. Lakier schnie w przyzwoitym tempie i wytrzymuje max 3 dni na paznokciach. Nie barwi skorek przy zmywaniu, nie zostawia smug, nie babluje, bardzo łatwo sie zmywa. Lakier idealny? Ja jestem mile zaskoczona a wzięłam przypadkiem, oczywiscie mam juz 3 lakiery tej firmy :D Znacie ta firmę? Co mysliscie o mietowcyh paznokciach? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Czuje mięte do Paese 191
Czuje mięte do Paese 191
Czuje mięte do Paese 191

Czuje mięte do Paese 191

Czuje mięte do Paese 191




21 komentarzy:

  1. Mam tylko jeden lakier Paese-piaskowy. Ten jest epicki;) uwielbiam takie oczojebne kolory:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to wynajdujesz fajne rzeczy w tych drogeriach :) Przepiękny jest ten kolorek, uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny jest :D Zdecydowanie na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, intensywny odcień! Mam jeden lakier z tej serii i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem zadowolona ze wszystkich jakie mam z tej firmy :D

      Usuń
  6. Odcień prześliczny i jak ślicznie błyszczy ;) Ja jeszcze nie miałam żadnego lakieru z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor cudny, jeden z moich ulubionych, a lakieru tej firmy nie mam żadnego, mam nadzieję, że niedługo to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny! Szkoda że nie mam w pobliżu szaf Pease :(

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolorek :) z tej firmy miałam tylko wysuszacz i nie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny kolor. Niestety nie znam tej firmy, ale Twoj post zainspirowal mnie do poszukania tej marki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna mięta :) lubię lakiery Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mięta... uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger