Co kupiłam na black friday

Witam, black friday juz za nami a ja Wam dzis pokaże jakie małe zakupy poczyniłam. Kupiłam kilka płytek na wyprzedaży blogowej, pare lakierów tez wpadło a największe zakupy poczyniłam na stronie Colorowo.

Jako pierwsze lecą płytki od Ani z B.Loves B.00 Rainbows and unicorns i B.10 Merry Christmas. Czyż one nie sa piękne? Kusiła mnie jeszcze płytka na halloween ale poczekam do przyszłego roku. Z tego co pamiętam płytki były po ok 25zł grzech nie kupić.
W sklepie Colorowo poczyniłam największe zakupy, skusiłam sie na neonowe lakiery do stemplowania. Zbieram sie aby je przetestować na czarnym lakierze, na lato beda idealne.
od lewej
B. a Yellow Glow,
B. a Green Light
B. a Cobalt Kick
B. a Fuchsia Flash
B. an Electric Orange


Kolejne lakiery z Colorowo to dwa świetne topy i dwa fantastyczne holo. Od lewej 625 One I Love i 626 All Of Me Multichromowe płatki z dodatkiem ultra-holograficznego pigmentu. Następnie 627 butterfly dance  i 630 in your eyes to lakiery ultra holo. Napatrzyłam sie na nie na innych blogach ale na żywo robią niesamowite wrażenie. Na promocji naprawdę opłacało sie kupić kilka sztuk. Jestem w nich zakochana.
A to słuchajcie wyprzedażowe łupy od Magdy z bloga redheadnails. Płytki kupiłam za naprawdę śmieszne ceny wiec pozwoliłam sobie poszaleć.
b.loves B.06 classy and chic
BP-L007
 BP-L020
 BP-L013
 Moyo Princess Collection 09 kupiłam ja ze wzgledu na tego królika :D
 BP-01, BP-77, BP-05, BP-79
BP-42, BP-61, BP-83
I na koniec wyprzedażowe  lakiery Orly od Redhairnails i Anti
fiolet celebrity spotting 
niebieski sea you soon 
mietowy big city dreams 
błękit forget me not

To juz wszystko z moich zakupów na black friday a Wy cos kupiliście? Koniecznie dajcie znać.


33 komentarze:

  1. O widzę, że typowo paznokciowo:) fajne nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, poszalałaś :D Moj BF to pierwsze zakupy na Ali, na które z niecierpliwoscią czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super produkty, miłych i owocnych testów😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Wybrałaś piękne płytki i lakiery ♥ U mnie BF tez na bogato, ale na część zakupów (zagranicznych) nadal czekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11/12/17

    ja kupiłam kilka nowości semilaca :D bardo lubię takie promocje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jakos nie porwal szal BF, więc kupilam naprawdę malo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że Black Friday należał do Ciebie! ja kupiłam tylko 2 laksy el corazon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o wow ! zazdroszczę zakupów ! Płytki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalałaś trochę :) zazdroszczę takiej ilości płytek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ciekawe płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zakupy, bardzo ładne wzory na blaszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same fajne produkty ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jakie cudowne neonowe kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neonki będą super na lato w połączeniu z białym strojem :D Wow, ogrom płytek. Mam dwie stąd w swojej kolekcji, Born Pretty najlepsze <3

      Usuń
  14. Bardzo ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No rąk Ci na to wszystko braknie ;D
    Co tydzień malujesz nowe paznokcie?
    Polecam przenieść komentarze na Dosqusa - będzie fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche sie boje tego disqusa :) kochana ja paznokcie maluje co 3-4 dni ale nie zawsze stempluje bo nie mam czasu wiadomo

      Usuń
  16. Ile nowości! Będzie się działo ;D To ja już czekam na Twoje propozycje ;D Sama nie nakupiłam za dużo na black friday, jakoś wolałam nie wchodzić wgl na większość stron, bo za dużo rzeczy pewnie by mi się podobało ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupilam to to w sumie planowałam nie liczac płytek od Magdy hehe :)

      Usuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger