Wibo Candy Shop nr 4

Witam serdecznie, w końcu dorwałam fioletowy piasek od Wibo i dziś Wam o nim opowiem jesli jeszcze nie macie dość piasków.
Wibo Candy Shop nr 4

Dzisiejszy fiolecik jest jednym z czterech nowych cukierkowych piaskow jakie wypuscilo Wibo w marcu na rynek. Lakier ma bardzo ładny kolor, lubie takie odcienie fioletu, nie za ciemny nie za jasny i nie za zimny. Przyjemnie chropowaty. Pojemnosc 8,5ml w cenie 6,20zł, pędzelek mały i wąski ale daje rade. Lakier schnie przyzwoicie i dobrze sie rozprowadza na paznokci nie tworząc smug. Do pełnego krycia wystracza dwie warstwy, generalnie kryje po pierwszej ale jest wtedy mniej piaskowy. Można kupić w każdym Rossmannie. Jak sie Wam podoba? Został jeszcze nr 2, cukierkowy róż i pokaże jakie ombre zrobiłam tymi lakierami. Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy trafia  w wasze gusta.

Zapraszam również na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach u mnie i nie tylko.

Wibo Candy Shop nr 4
Wibo Candy Shop nr 4
Wibo Candy Shop nr 4

36 komentarzy:

  1. No nie mogę chyba zacznę głową walić o blat biurka :D Zgadnij dlaczego ? ;D Piasek doskonały -odcień i to że nie ma w nim brokatu, marzył mi się taki. Ja go nie mogę dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rób tego bo będę miała wyrzuty sumienia :)

      Usuń
    2. Musiałam wpaść do Ciebie i pochwalić się, że mam go !!!! Udało się dorwać to cudo w innym Rossie - jest przepiękny :) Na szczęści głowa jest cała :D

      Usuń
  2. Właśnie ten kolor najbardziej mi się spodobał z całej kolekcji! Wygląda dokładnie tak jak sobie go wyobrażałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pierwszy raz widziany na blogach, tego odcienia nie widziałam, ślicznie się prezentuje,

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wszystkie są śliczne z tej serii :) Ja kupiłam w poniedziałek ten brzoskwiniowo-różowy i już mam go na pazurkach :) Jestem ciekawa tego ombre w ich wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa jak Tobie sie spisze ten brzoskwiniowy :)

      Usuń
  5. całkiem ładny chociaż za pastelowymi fioletami średnio przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor, ale u mnie się nie znajdzie ;) po pierwsze taki kolor już mam i go nawet nie noszę, po drugie zdecydowałam, że nie chcę piasków, bo mi się nie chce ich zmywać potem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak po co powielać kolory, mi zmywanie piasków nie przeszkadza ;)

      Usuń
  7. śliczny fiolet! chyba podobny ma Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i rzeczywiście jest świetny (jak cała seria:)). Czekam na ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o ten mi się podoba :) kolor ma piękny i mój ulubiony :) a ja już widziałam ombre :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam właśnie, aż pojawią się i u mnie piaski, ale sama nie wiem który kolor podoba mi sie najwięcej

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja chyba na bubla trafiłam. Pędzelek w moim jest tak twardy, że ledwo mogłam nim malować...
    ... masakra jakaś.
    Szkoda bo kolor jak dla mnie idealny:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak, moj sie spisuje idelanie

      Usuń
  13. biegnę jutro kupić!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny :) Już są dostępne? Bo będąc wczoraj u mnie w Rossmannie ich jeszcze nie było. Z chęcią przygarnęłabym je wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa juz jakis czas ale z tego co dziewczyny pisza nie w kazdym rossmanie sa nie :/

      Usuń
  15. Ja jak na raziie kupiłam róż nr 2 :D Fiolet mam podobny z Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam już kilka razy całą kolekcję w Rossmanie i nie mogę się zdecydować, czy wziąć jakiś, a jeśli tak to który.. Ten jakoś mnie nie przekonał, różowe odcienie fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor jakoś niekoniecznie mi odpowiada, ale fakturę ma idealną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny kolorek. A ja go jeszcze nie widziałam w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie on spodobał mi się najbardziej z tej kolekcji ;) kupiłam, malowałam, jest świetny ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger