Color Alike 512

Witam, dziś pokaże Wam drugi mój lakier od Colorowo. Pochodzi on z nowej wiosennej kolekcji
pasteli  a jest to śliczne błękitne holo.
Color Alike 512

To że uwielbiam lakiery holo to pewnie juz dobrze wiecie. Korzystając z darmowej przesyłki w święta nabyłam droga kupna oprócz shinner lady ten oto piękny nowy holo lakier o numerze 512(nie ma jeszcze nazwy). Jestem zachwycona tymi buteleczkami i chce więcej! Lakier bardzo łatwo sie rozprowadza, ma idealna konsystencje nie spływa na skorki. Do pełnego krycia wystarcza dwie cienkie warstwy, szybko schnie. Kolor niebieski czasem wpadajacy w turkus, cud miód malina jednym słowem. Pędzelek długi, wąski i bardzo wygodny. Efekt holo najbardziej mi sie tu podoba i śmiem twierdzić ze holosy z Eveline MiniMax wypadają przy Color Alike słabo, choć nadal maja swój urok. Pojemność 8ml do kupienia tutaj klik za 11.99zł. W skład kolekcji wchodza cztery kolory widoczne ponizej. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.


 
Zapraszam również na mojego facebooka i instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
Color Alike 512
Color Alike 512
Color Alike 512
Color Alike 512
 

20 komentarzy:

  1. ojej ale przesliczny kolorek :)
    Zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ten lakier ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolorek, nie mówiąc już o tym, że holo :) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękniutki jest. Chciałam go capnąć tez z okazji promocji, ale muszę trochę przystopować z zakupami bo nie nadążam swatchowac :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że CA ma tak niespotykane lakiery że trudno ich nie uwielbiać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się całkowicie:)

      Usuń
  6. Piękny ten kolor. Uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieee no, to jest coś dla mnie! Niebieski + holo + <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Można się zakochać w takich drobinkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega lekier! Mega blog, dodaje do obserwowanych, milo by bylo gdybys rowniez mnie odwiedzila! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekniak, mialam kupic i w koncu nie kupilam jeszcze go.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor ciekawy, chociaż wolę delikaniejsze i subtelniejsze

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaa...mimo, że niebieski to piękny..i ten błysk

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger