Golden Rose Selective 59 i Hean Limited Edition 214

Witam, dziś pokaże Wam koralowy lakier z GR Selective, na ktory polowałam bardzo długo i zeby nie było nudno połączyłam go z glitterem z Hean z kolekcji karnawałowej.

Golden Rose Selective 59 i Hean Limited Edition 214

GR Selectiv to piękny koralowy lakier, strasznie podobał sie na zdjęciach na blogach ale na wyspie GR nie mogłam go trafić ale udało mi sie go zdobyć w końcu i nie żałuje. Kolor jest spokojny, nie intensywny. Konsystencja kremowa, ładnie sie rozprowadza nie tworząc smug, kryje po dwóch warstwach. Schnie w przyzwoitym tempie, pojemność spora bo az 16ml w cenie 6,90zł. Lubie te lakiery za długi i płaski pędzelek i grubą nakrętkę, która idealnie leży w dłoni. Na koniec dodałam glitter z karnawałowej kolekcji Hean o numerze 214, karnawał sie skończył ale kto powiedział że nie można tych lakierów używać cały rok? Całość moim zdaniem sie ładnie komponuje.Tutaj klik klik pisałam o lakierze Hean. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka i instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
Golden Rose Selective 59 i Hean Limited Edition 214
 Golden Rose Selective 59 i Hean Limited Edition 214
Golden Rose Selective 59 i Hean Limited Edition 214
Golden Rose Selective 59 i Hean Limited Edition 214

20 komentarzy:

  1. Glitter do mnie woła, że chce być mój :v
    A koral ładny, ale chyba widziałam już kilka podobnych. Albo to tylko aparat pożerający kolor, też tak może być :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym przypadku kolor wyglada niemal identycznie jak w realu :)

      Usuń
  2. śliczny kolorek, a top też niczego sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie! /P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam lakier mi się bardzo podoba, ale z topperem już nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy glitter delikatnie nie rozbiela tego koralu??? a może mi już na oczy pada :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie na pewnie nie bo jest w przeźroczystej bazie

      Usuń
  6. Ładny ten GR i z topperem super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hean jest bezbłędny :D Śliczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. GR jest cudny. Hean dodatkowo podbił jego kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana. Czy Ty sama robisz te zdjecia w koleczkach na gorze, czy same Ci przeskakuja? :) Bo ja ciekawa jestem niemilosiernie tego :) Jak zawsze pieknie, a ten kolorek cudnyy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor GR bardzo mi się podoba a dodatek gittlera daje mu jeszcze ciekawszy wyraz

    OdpowiedzUsuń
  11. też bardzo lubię serię Selective :) piękny kolor :) marzę o tym topie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest przepiękny, ale bardziej podoba mi się w wersji bez brokatu.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolorek ;) chociaż mam z tej serii pomarańcz i podoba mi się jeszcze więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger