Wibo Candy Shop nr 2

Witam, juz nie pamietam kiedy ostatnio pisałam w weekend, ale tym razem troche wolniejszy czas mam. Pokaże Wam dobrze juz znamy cukierkowy piasek z Wibo nr 2.

Wibo Candy Shop nr 2

To juz ostatni piasek z Wibo, nowych nie mam więcej na razie, wiec nie będę was nimi męczyć :) Wszystkie kolory mi sie podobają, nie wiem który bardziej. Dzisiejszy pasiek to cukierkowy róż, w realu jest bardziej neonowy. Bardzo ładny żywy kolor. do krycia wystarcza dwie warstwy, pędzelek wąski. Do zmywania polecam metodę foliowa. Lakier jest kremowy bez żadnych świecących drobinek. Pojemność 8,6ml w cenie 6,20zł. Można kupić w każdym Rossmannie. Moim zdaniem bardzo udana seria. Za tydzień przygotuje ombre tymi piaskami bo na razie testuje miętową hybryde Shellaca :) Koniecznie dajcie znac co myślicie o tych piaskach w komentarzach. Udanej soboty.

Wibo Candy Shop nr 2
Wibo Candy Shop nr 2
Wibo Candy Shop nr 2

39 komentarzy:

  1. Też mam wszystkie i wszystkie mi się podobają. Jestem w szoku, że tak łatwo się zmywają jak na piaski. Jedyna wada, że się brudzą szybko, no ale szczoteczka i mydło i jest ok. Jestem zadowolona z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te piaski są genialne! Kupię fiolet i brzoskwinkę na pewno. No i może zastanowię się jeszcze nad bohaterem tego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolecik najlepszy! Wreszcie go dorwałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są cudowne <3 Ja teraz muszę się skusić na ten fiolecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie 2 na dolnych zdjęciach są najładniejsze z tej serii a ten fiolecik jest najwspanialszym piaseczkiem jaki widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny! chyba go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem nr 2 jest najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aj chyba ten pierwszy mimo wszystko trafi w moje sidła

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne są, wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne kolorki aż mi się zachciało takie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny cukiereczek, muszę go mieć:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest śliczny, w ogóle to cała kolekcja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie są świetne, zastanawiam się które kolory zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie sa mega cudne! Pewnie tez kupilabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Równiez nie potrafię stwierdzić, który kolor był najładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam piaski na paznokciach:) I znów muszę pójść na zakupy bo lakiery mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cukiereczek do zjedzenia :) Wygląda naprawdę baaardzo ładnie!
    Nie! Nie idę do Rossmanna!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  18. cukieraski :) a wiec najbardziej adekwatne bedzie - ale slodziutkie :) Slicznie wygladaja te lakiery, a dodatkowo na Twoich paznokciach oh i ah :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusi mnie, żeby kupić któryś z nich, ale bieda taka wielka do końca miesiąca... :C
    Chyba że rodzice czymś wspomogą na święta, ha! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę sobie wreszcie kupić jakiś piaskowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  21. KOlorki bardzo ładne, ale do mnie ten typ lakierów nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej podobają mi się te 2 po lewej ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger