Wibo Candy Shop nr 3

Witam, jako że wczoraj spodobał sie Wam brzoskwiniowy piasek od Wibo to dziś pokaże numer 3, barbiowy róż. Zapraszam

Wibo Candy Shop nr 3

Jak malowałam sobie paznokcie tym piaskiem to pierwsza moja myśl była taka, że jest strasznie różowy. Rzadko nosze takie kolory i mam nie wiele takich odcieniu różu, ale powiem Wam że o dziwo dobrze sie w nim czuje, chyba lepiej niż w poprzednim. Kolor jest żywy, nasycony taki cukierkowy. Barbiowy róż wg mnie. Znajdzie wielu zwolenników  jak i przeciwników zapewne bo nie od dziś wiadomo, ze nie każdy lubi różowy kolor. Tak jak poprzednik dobrze kryje, schnie w przyzwoitym tempie, pojemność 8,5ml w cenie 6,20zł o ile sie nie mylę. Ciekawa jestem jak wypadaja te piaski w porownaniu z poprzednia seria tych matowych co w zime była wypuszczona. Niestety nie mam porownania. Jak sie Wam podoba? Lubicie róż na paznokciach? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

I na koniec pochwalę sie, że nawiązałam współprace z firma Miyo (Pierre Rene) klik klik. To moja pierwsza współpraca, mam nadzieję, że będzie owocna.

A teraz zdjęcia cukiereczka Wibo 

w słońcu
Wibo Candy Shop nr 3
Wibo Candy Shop nr 3
 w cieniu
Wibo Candy Shop nr 3

34 komentarze:

  1. Barbiowy jest ekstra <3 Kolory tej serii są fajne, chociaż przyznaję, że trochę żałuję, że nie ma wiekszej różnorodności odcieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie mogły byc jeszcze mietowy, wlasnie taki mietowy <3

      Usuń
  2. Nie sądziłam, że kiedyś spodoba mi się różowy lakier!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny :-) ale nie wiem czy się skuszę na zakup

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny piasek, chociaż różu nie lubię ale ten śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie przepadam ale od czasu do czasu można zaszaleć

      Usuń
  5. Świetne są! I w końcu je dziś dorwałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie do końca do mnie przemawia,bardziej podobał mi się kolor z poprzedniego posta.
    Szkoda,że jeszcze ich nie ma u mnie ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno sie pojawia niebawem :)

      Usuń
  7. mam bardzo podobny z GR Holiday :) bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem inna i nie mam z GR :P

      Usuń
  8. Jest piękny. Nie mam żadnego matowego piasku, więc muszę te koniecznie wypróbować:). Gratuluję współpracy:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek :)

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, ale chyba wolę nie-piaskowe takie róże po oczach walące :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten brzoskwiniowy podobał mi się odrobinę bardziej, ale ten też jest świetny ;)
    Gratuluję pierwszej współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek mi się podoba, ale wykończenie piasków wolę jak jest trochę brokatowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie do matowych przekonałam ostatnimi czasy

      Usuń
  13. Tak jak w przypadku poprzednika odcień ogromnie mi się podoba, wykończenie już mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pędzę jutro do Roska ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodki jest ;) muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cute pink! Reminds me of GR Holiday #65 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolor, ale chyba też wolałabym brokatowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hojorsko4/4/14

    Dzisiaj nabyłam i chyba na niedzielę będzie premiera. Se umyśliłam połączenie ze ze srebrnym piaskiem Loveley z zimowej kolekcji. Jak kicz to po całości :D

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny, coś podobnego jak z GR. a dzisiaj zakupiłam ten wspaniały piaskowy fiolet z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w końcu nie kupiłam żadnego piaskowego lakieru. uwielbiam wszelkie róże, więc na widok tego już prawie się ślinię :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojj coś czuje, że jak go spotkam to go kupię.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger