Eveline MiniMax 403 i 410 Holografic

Witam, dziś zapraszam na dwa piekne holograficzne lakiery od Eveline. Wczoraj jak tylko wyszło piękne słońce od razu zmyłam to co miałam na pazurach i czym prędzej pomalowałam dwoma holo bo nie mogłam sie zdecydować na jeden :)

Eveline MiniMax 403 i 410 Holografic

Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam lakiery holograficzne a najbardziej to jak się mienia kolorami tęczy w słońcu. Jeśli się spodobają to będzie więcej recenzji bo mam sporo kolorów. Wzięłam dwa kolory bo nie mogłam się zdecydować na jeden. 410, który widać na serdecznym i małym palcu to delikatny róż a 403, na środkowym i serdecznym to chłodny jasny fiolet. Efekt holo jest bardzo delikatny i nie nachalny, dla mnie zadowalajacy i całe dnie cieszy moje oczy szczegolnie w słoncu. Wiem ze nie ktorzy wola lakiery z Gosha lub Bornprettystore ale... mi sie podobaja te z eveline i juz. Buteleczki po 5ml w cenie ok 6zł za sztuke, troche droższe nic zwykle kolory. Konsystencja rzadkawa ale nie wylewa sie na skorki, do pełnego krycia wystarcza dwie warstwy ale najlepsze efekty uzyskuje sie po trzeciej warstwie. Dwie szybko schna z trzecia droche dłuzej. Lakier sam w sobie pieknie błyszczy bez top coatu. Zmywanie bez problemowe. Jak sie Wam podoba? Zauroczył Was tak jak mnie? Koniecznie dajce znać w komentarzach.

w cieniu
Eveline MiniMax 403 i 410 Holografic
w słońcu
Eveline MiniMax 403 i 410 Holografic

Eveline MiniMax 403 i 410 Holografic

Eveline MiniMax 403 i 410 Holografic
na koniec wszystkie moje holo, piszcie co chcecie zobaczyć w słońcu :)


22 komentarze:

  1. O kurczę, jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MiniMax to moja ulubiona seria Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 403 wygląda cudnie ;) Teraz chciałabym zobaczyć 406 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba nie mogłabym się zdecydować, są łudząco podobne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam wszystkich ale generalnie wszystko sa w podobnej tonacji

      Usuń
  5. Efekt bardzo delikatny, ale ja takie lubię:)
    Chętnie zobaczyła bym numer 406.

    OdpowiedzUsuń
  6. 412:) wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 412 i 413 najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To sie Eveline postarało. 406 jest boski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie wygląda w słońcu :)

      Usuń
  9. 420 mi się bardzo podoba i 412!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie pokaże wszystkie :)

      Usuń
  10. Piękne! Ciekawią mnie 406 i 412 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, sama tez nie wiedziałabym na który się zdecydować ;) oba piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. woow fantastyczny efekt, jeszcze takiego nie posiadam :) obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam 2 z tej serii i uważam że te lakiery są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są te lakiery ^^ bardzo udana, fajna i tania seria od Eveline ;-)
    Patrząc na zdjęcie też nie mogłabym się zdecydować, którym z nich pomalować paznokcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne!!! Wyglądają bajecznie, zwłaszcza ten srebrny ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger