Wibo i Lovely cała moja kolekcja na dzień dzisiejszy

Witam, dziś pokaże Wam moja kolekcje lakierów Wibo i Lovely, a jest i całkiem spora gromadka.

kolekcja wibo i lovely

Wszystkie lakiery na zdjęciu powyżej kupiłam w Rossmannie za mniej niz 10zl. Większość naprawdę polecam. Zapominałam ponumerować lakiery na zdjęciach ale mam nadzieje ze nie będzie problemu, standardowo zaczynam od lewej strony :)

lovely baltic sand
1. lovely baltic sand piasek nr 4 recenzja klik
2. lovely baltic sand piasek nr 1 recenzja klik
3. lovely baltic sand piasek nr 3 recenzja klik

wibo extreme nails french manicure nr 2
4. Wibo Extreme Nails French Manicure nr 2
5. Wibo Extreme Nails French Manicure nr 9 recenzja klik

lovely snow dust
6. Lovely Snow Dust nr 2 recenzja klik
7. Lovely Snow Dust nr 3 recenzja klik
8. Lovely Snow Dust nr 1 recenzja klik

wibo efekt matowego brokatu
9. Wibo WOW effect matte glitters nr 1 recenzja klik
10. Wibo WOW effect matte glitters nr 2 recenzja klik

lovely gloss like gel

11. Lovely Gloss Like Gel nr 151 recenzja klik
12. Lovely Gloss Like Gel nr 383 nudziak połączenie beżu z szarością

wibo glamour nails
13. Wibo Glamour Nails nr 7 recenzja klik
14. Wibo Glamour Nails nr 2 recenzja klik
15. Wibo Glamour Nails nr 3 recenzja klik
16. Wibo Glamour Nails nr 5 recenzja klik

17. Wibo WOW Glamour Sand efekt brokatowego piasku nr 2 recenzja klik
18. Wibo Gel Like nr 3 jasna zieleń

19. Wibo Express Growth nr 299 intensywny koral
20. Wibo Express Growth nr 169 recenzja klik

I  to juz koniec, ładna liczna wyszła na koniec, nawet nie wiedziałam ze ich jest az tyle, na szczęście większość jest juz na blogu. Lubicie te lakiery? Koniecznie dajce znac w komentarzach.

21 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja! Trochę lakierów mam tych samych co i Ty :) Piaski Wibo i Lovely to moi faworyci! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaźna kolekcja. Mam Lovely nr 3 i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kilka znajomych lakierów :d mam białego snow dusta ale strasznie kuszą mnie pozostałe dwa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne odcienie! Najbardziej podobają mi się lakiery Lovely z serii Snow Dust i Gloss Like Gel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka lakierów z tej kolekcji, a najbardziej lubię chyba złoty piasek z zimowej serii Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z twojej kolekcji 4 tych samych lakierów i czaję się na 5 czyli biały Snow dust i może jeszcze ten brokatowy piasek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biały mozna połączyc z innymi kolorami tez fajnie wyglada

      Usuń
  8. snow dusty najładniej się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  9. What cute nail polishes, especially the glitter one from Wiko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no i zakochalam sie we wszystkich......zlamalas moje serce cytrynko! Sliczna kolekcja, piekne kolory i juz nie moge sie doczekac, kiedy nam je zaprezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość jest juz na blogu pokazana :)

      Usuń
  11. ta seria gel like to dla mnie totalna porażka...

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka kolekcja! ;) dla mnie plusem jest to, że wibo i lovely są łatwo dostępne i mimo, iż ich cena jest niska, to można wśród nich znaleźć fajne perełki :) te lakiery Snow Dust bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna kolekcja, wszystkie sa przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wibo ma rewelacyjne kolory w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely:te lakiery mnie zauroczyły !Az poświęciłam im post na blogu :)Serdecznie zapraszam na swój blog www.lefffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger