Wibo Extreme Nails nr 9

Witam po malej weekendowej przerwie. Dużo sie dzieje u mnie ostatnio, dziecko coraz bardziej absorbujące, a mnie wzięło na robienie przetworów ze śliwek działkowych. Wybaczcie zatem moje paznokcie ale nie mogę ich doszorować od kilku dni :(
Dziś przychodzę do was z nowym nabytkiem z Rossmanna mojego kochanego, mianowicie lakier do frencza z Wibo Extreme Nails nr 9. Baardzo dawno nie mia lam nic cielistego na pazurkach, ba! nawet nie miałam takiego lakieru w swojej kolekcji ale nadszedł czas to zmienić. Lakier, który dziś Wam zaprezentuje ma tonacje rozu i teraz patrząc na moje porzulkniete paznokcie myślę nad kupnem odcieniu bezowego i koniecznie bazy wybielającej paznokcie. Kolor ogólnie bardzo przyjemny, po 2 warstwach uzyskujemy fajny cielisty kolor wpadający w delikatny róż. Lakier oczywiście nie kryje wiec spokojnie będzie widać biały pasek. Emalia znajduje sie w eleganckiej buteleczce szklanej o pojemnosci 9,5ml, pędzelek okrągły, co mnie zdziwiło ale naprawdę przyjemnie sie rozprowadza na paznokciu. Lakier nie smuży co sie często zdarza przy tego typu kolorach, w miarę szybko schnie. Na moich zapracowanych paznokciach trzyma sie juz 3 dzień wiec całkiem niezłe, szczególnie ze kosztował ok 9zl.
Podsumowując fajny frenczowy lakier :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger