Miceral z Biedronki mam i ja

Dzis dla odmiany nie będzie o lakierach do paznokci a o demakijażu. Mowa o płynie  micelarnym z Biedronki, który zwie się Be Beauty. Chyba juz kazdy o nim słyszał, ja sie naczytałam w necie samych dobroci, wiec postanowiłam sie skusic i ja. Szczególnie za cene ok 5zl za 200 ml jesli produkuje to znana powszechnie Tołpa, w której kiedyś miałam przyjemność pracować. Swoja droga sklad biedronkowego płynu jest porównywalny do tego z  Tołpy, ktory kosztuje bagatela ok 30zl.

Od producenta:
Delikatnie oczyszcza wrażliwą skórę twarzy oraz oczu z makijażu, także wodoodpornego oraz zanieczyszczeń. Pełni funkcję toniku, działa łagodząco i odświeżająco. Przywraca komfort czystej skóry bez pozostawiani ściągnięcia. Oczyszczające micele zapewniają skuteczność oczyszczania, duklanie usuwają makijaż i zanieczyszczenia nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka. Ekstrakt z malwy działa nawilżająco zmniejsza nadwrażliwość skóry. D-panthenol działa przeciw podrażnieniowo.



Sposób użycia:
Nanieść na płatek kosmetyczny, oczyścić twarz, oczy i szyje. Stosuj rano i wieczorem a takze kiedy masz potrzebę oczyścić swoja skore. 

Płyn znajduje się w przezroczystej plastikowej buteleczce o pojemności 200ml o przejrzystej szacie graficznej. Posiada fajny i wygodny dozownik, dzięki któremu nie wylewa sie zbyt wiele płynu, przy tym się nie marnuje. Wiele osób narzeka na mocny chemiczny zapaszek, który wydobywa się z butelki, mi on zupełnie nie przeszkadza. Płyn niezłe radzi sobie z demakijażem twarzy, jesli chodzi o oczy trzeba trochę dłużej przytrzymać aby nie trzeć zbyt długo. Nie używam wodoodpornych tuszy wiec nie wiem jak z nimi.Bardzo mi sie podoba ze nie zostawia tłustej ani lepkiej warstwy na skórze, ja dodatkowo przemywam jeszcze tonikiem. Kosmetyk nie podrażnia i nie powoduje uczulę. Ogólnie mówiąc dobrze radzi sobie z oczyszczaniem twarzy. Za ta cenę myślę ze jest wart wypróbowania, u mnie zostanie na dłużej, kupiłam w ciemno w swojej Biedronce bo pojawił sie raz i juz go nie ma jak zawsze. 




Be Beauty plyn miceralny

Be Beauty plyn miceralny

Be Beauty plyn miceralny

Be Beauty plyn miceralny




Miałyście ten płyn? Jaka jest wasza opinia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger