Wibo Express Growth 299

Witam  sobotnie popołudnie. Pokaże Wam sie bardzo fajny odcień koralu, paznokcie mam strasznie krotkie bo sie połamały :/ na szczeście mam zrobionych sporo zdjec na "zapas" wiec bedzie o czym pisac.
wibo express growth 299

Wchodząc którego dnia do rossmanna nie planowałam wyjątkowo kupować lakieru do paznokci ale odruchowo rzuciłam okiem na szafę wibo i umarł w butach. W świetle jarzeniówek ta mała buteleczka wyglądała na neonowy kolor, który przyciągnął wzrok. Na szczęście w świetle dziennym okazał sie pięknym odcieniem koralu. I tak mogłabym długo pisać o ochach i achach wiec przejdę do rzeczy. Buteleczka 8,5ml pędzelek nie za duży ale dobrze sie nim pracuje. Konsystencja w sam raz, wykończenie kremowe chociaż w buteleczce pod światło widać delikatny schimmer pod pewnym kątem. Po pomalowaniu paznokci całkowicie znika. Lakier kryje praktycznie po jednej warstwie, druga  Szybszego wzrostu paznokci nie zauważyłam po jednym malowaniu, ktore nosiłam 2-3 dni. U mnie bardzo rzadko kiedy cos trzyma sie dłużej ale nie ubolewam nad tym bo lubię zmieniać kolory.  Dobra bo miło być krótko  a sie rozpisałam, generalnie bardzo mi sie podoba kolor i lubię lakiery wibo z tej serii. Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy lubicie te lakiery i jak Wam sie kolor podoba?
Miłej soboty :)

Wibo Express Growth 299
Wibo Express Growth 299
Wibo Express Growth 299

15 komentarzy:

  1. Śliczny jest ;) Mam bardzo podobny odcień z tej firmy, a może i nawet taki sam, ale jeszcze go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie nie posiadam zbyt wielu lakierów z Wibo, ale to co mam sprawdzają się u mnie bardzo dobrze:)
    Ten koral jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery z wibo są ogólnie warte swojej ceny ;) kolory piękne ale krycie nie jest spektakularne ;) jednak pomijając jakość to dla tych kolorów kupuje się lakiery więc mam kilkanaście od wibo, bardzo je lubię i na pewno jeszcze nie raz się na nie skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je lubie ale tych nie mam za dużo :)

      Usuń
  4. bardzo fajny, aczkolwiek dla mnie mógłby być bardziej neonowy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czerwień na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemny kolorek :) Akurat dzisiaj kupiłam czarny i ciekawe czy będzie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tak czerwono malinowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny, szukal koralu, ale nieco jasniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten sam lakier jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger