Walentynkowe kropeczki, Miyo Mini Drops 129 i Eveline MiniMax 253

Witam, moje paznokcie nadal sa krótkie bo sie strasznie łamią ale postanowiłam zmalować dziś coś w walentynkowym klimacie. Moje kropeczki nie sa idealne, musze jeszcze je dopracować.  Z reszta same ocence efekty.

 Miyo Mini Drops 129 i Eveline MiniMax 253

Do zdobienia użyłam Miyo Mini Drops 129 Masterly Pink, piękny róż z fioletowym schimmerem który znika na zdjęciach i biały Eveline Mini Max 253. Oba lakiery dobrze sie rozprowadzaj na paznokciach, eveline jest trochę gęstawy i gdyby nie smugi to kryłby przy pierwszej warstwie. Miyo kryje po dwóch, róż przez ten schimmer wpada w fuksje :) Kropeczki wykonałam sonda, niestety nie wyszły tak równo jak chciałam, mały paznokcie malowałam chyba ze trzy razy i wraz mi nie wyszedł. Bardzo przypadło mi takie połączenie kolorystyczne, chociaz sama za walentynkami nie przepadam osobiście, Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znac w komentarzach.


 Miyo Mini Drops 129 i Eveline MiniMax 253
 Miyo Mini Drops 129 i Eveline MiniMax 253
 Miyo Mini Drops 129 i Eveline MiniMax 253
 Miyo Mini Drops 129 i Eveline MiniMax 253
 Miyo Mini Drops 129 i Eveline MiniMax 253
 Miyo Mini Drops 129 i Eveline MiniMax 253

31 komentarzy:

  1. Piękne zdobienie wyszło, chyba wykorzystam Twój pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super. proste a takie urocze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zawsze musi byc skomplikowane zdobienie aby sie podobało :)

      Usuń
  3. Nie maluję jakoś specjalnie paznokci na walentynki, ale te kropeczki mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje pierwsze paznokcie typowo walentynkowe :)

      Usuń
  4. śliczne :) uwielbiam kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam słabość do kropeczek, a ta słodka walentynkowa wersja ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie, strasznie mnie kręcą kropeczki :D

      Usuń
  6. Miałam podobny pomysł ostatnio^^ Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo to wygląda, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze sie podoba :)

      Usuń
  8. proste ale urocze kropeczki :) róż miyo jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi sie strasznie podoba tez róż

      Usuń
  9. ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodziasne te kropeczki w sam raz na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie sliczne kropeczki. Może ja jestem jakas inna :D ale nie umiem ustawić takiej dobrej ostrości aparatem :( help

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mialam z tym problem ale kupilam statyw aby nie bylo poruszonych zdjec

      Usuń
  12. Kocham kropki w każdej wersji i rozmiarze - na pazurkach tworzą niesamowity efekt :) Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie i przesłodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś miałam podobne w niebieskiej tonacji kolorystycznej :) bardzo lubię kropeczkowe mani

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyszły te pazurki! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger