Paese cała moja kolekcja na dzień dzisiejszy

Witam Was w słoneczny poniedziałek. Dzisiaj kolejna część mojej lakierowej kolekcji, tym razem skromnie bo lakierów firmy Paese mam tylko 8, na razie.

paese lakier

Bardzo sie polubiłam z tymi lakierami ostatnio, maja fajne intensywne i wyraziste kolory, niektóre kryją przy pierwszej warstwie. Dużym plusem sa dwie kuleczki, które ułatwiają rozmieszanie lakieru. Obecnie kupuje je po 10zl w promocji w Drogerii blue, cena regularna z tego co kojaze to ok 15zł. Można kupić również na wyspach firmowych.

paese lakier
1. 182 jasny dziewczęcy róż z ze srebrnych schimmerem
2. 105 ciemniejszy kremowy róż
2. 181 intensywny pomarańcz z schimmerem
4. 137 kremowa czerwień wpadająca w pomarańcz


5.  191 Mięta recenzja klik
6.  305 szaro-niebieski
7.  309 beż z schimmem
8.  130 ciemny szarobury

Znacie lakiery tej firmy? Ja mam ich baze pod cienie i i bronzer, lakiery na razie ok. Koniecznie dajcie znać w komentarzach co myślicie.

17 komentarzy:

  1. 5 i 6 cudne! no i 2 może ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. co do jakości to osobiście nie sprawdziłam, ale moja najlepsza przyjaciółka uwielbia te lakiery i twierdzi, że lepszych (pod względem jakości i ceny) nie używała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez sobie je chwale

      Usuń
    2. ja też się z tym zgadzam! najlepsze!

      Usuń
  3. O jacie! Dla mnie wszystkie sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam tylko miniaturki z paese boxu ;p
    a ciekawi mnie pomarańczka spod trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam piaski Paese i bardzo je sobie chwale;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolorki! Mam jeden lakier tej firmy i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mięta rządzi!:) mam tylko jeden piasek tej firmy, ale jest okay:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem chora na miętę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten miętowy wygląda cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podlinkowałam juz recenzje mięty :) zapomialam ale wtopa :P

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 i 5 wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorki! 2 i 3 są naprawdę przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1,2,3,4 śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 105 i 305 jak nic moje kolorki. Cudowne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger