Nowa organizacja na blogu

Witam, dziś przy niedzieli nie będzie recenzji ale za to przedstawie Wam parę nowości związanych z organizacja bloga.


Na gorze z lewej strony pojawiła sie nowa zakładka a w niej kontakt (jak byście chciały sie ze mną skontaktować), wish lista (lakiery, które bym chciała mieć w swoich zbiorach) i najważniejsze lakierowa kolekcja. Nad ostatnim siedziałam kilka dni ale skończyłam, znajdziecie tam wszystkie lakiery, które ukazały sie na blogu, dla ułatwienia sa podlinkowane i ułożone alfabetycznie. Nowe lakiery tez będą tam systematycznie (mam nadzieje) dodawać. Czemu taka zakładka? Bo widzialam ja na wielu blogach i sama z niej korzystam. Mam nadzieje ze ułatwi poszukiwania :)

Druga rzecz jak mam i sie chwale to Instagram, zmieniłam nie dawno telefon i wpadłam jak śliwka w kompot, tak wiec zapraszam do obserwowania mnie na instagramie, możecie zostawić swoje nicki w komentarzach. Wystarczy wpisac Cytrynkowepazurki


Przypominam Wam rowniez o śledzeniu mnie na fb, pojawiaja sie tam linki do nowych postow na blogu. Wystarczy wpisac CytrynkowePazurki
i odchaczyc tak jak na zdjeciu aby byc na bierząco


i na koniec zapraszam do obserwacji na bloglovin cytrynkowepazurki

Korzystacie z tych portali? Koniecznie dajcie znac w komentarzach. Miłej niedzieli

8 komentarzy:

  1. dobry pomysł na zakładke z lakierami, juz mi się zdarzało że jakiś wpadł w oko a później nie umiałam go znaleźć u ciebie ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zmiana! Już idę czegoś fajowego poszukać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze sie ze Wam sie podoba bo to dla Was jest ten blog głównie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to dziwne, ale uwielbiam oglądać wishlisty innych blogerek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zakładki dobra rzecz :) zazdroszczę Instagrama, na moim telefonie nie ma opcji, ale za długo na niego zbierałam by zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger